ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 5a"Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 5a"

Szczegóły informacji

„Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 5a"

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: tryb podstawowy

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Prezydent Miasta Zielona Góra

Finansowanie: Finansowany ze środków własnych

Nr UZP: 2023/BZP 00425635/01;

Termin składania ofert / wniosków: 2023-10-19 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-10-19 10:00:00

Ogłoszono dnia: 2023-10-03 przez

Treść:

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z niniejszym postępowaniem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e8398973-611b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
 
 
« powrót do poprzedniej strony