ul. Podgórna 22 (parter)
65-424 Zielona Góra
(+48) 68 45 64 834
(informacja dot. spraw załatwianych w Urzędzie Miasta)
od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 14:00
Stanowisko nr 1
Opłata Skarbowa,
(+48) 068 45 64 827
Stanowisko nr 2
Gospodarka nieruchomościami, geodezja,
(+48) 068 45 64 830
Wydział Geodezji i Gospodarowania Mieniem
Stanowiska nr 3
Działalność Gospodarcza
(+48) 068 45 64 829
Wydział Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej
Stanowiska nr 4
Działalność Gospodarcza
(+48) 068 45 64 831
Wydział Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej
Stanowisko nr 5
Referat Administracji Budowlanej
(+48) 068 45 64 828
Wydział Planowania Przestrzennego i Budownictwa
Stanowiska nr 6
Dodatki mieszkaniowe
(+48) 45 64 832
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
INFORMACJA
(+48) 068 45 64 834
Osoby posiadające własne konto pocztowe mogą przesyłać swoje uwagi na adres:
OrganizacjaUM@um.zielona-gora.pl
Dla osób nieposiadających własnych kont poczty elektronicznej przygotowaliśmy formularz
( kliknij )
Z góry dziękujemy za współpracę
Interesant jest przyjmowany w nowoczesnej sali pozbawionej szyb, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem.
Załatwianie sprawy w jednym miejscu pozwala na skrócenie czasu obsługi interesanta.
Biuro zostało wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt do obsługi interesantów.
Wszystkie pisma wpływające do urzędu rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów "RISS", który służy do monitorowania ich obiegu. Dzięki temu w każdej chwili można ustalić, kiedy dany dokument wpłynął, gdzie się znajduje oraz kto, w jakim czasie i z jakim skutkiem sprawę załatwił.