DO-OR-III.2110.12.2020
Podinspektor
Zielona Góra
1
1
Wydział Komunikacji
2020-11-10
2020-11-23 16:00:00
KADRY
Prezydent Miasta Zielona Góra
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 18. rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- niekaralność za przestępstwo umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Komunikacji, a w szczególności zagadnień wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych, ustawy Kodeks postępowania-administracyjnego oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
]]>
- doświadczenie w pracy instytucjach administracji publicznej,
- znajomość języka niemieckiego, angielskiego lub francuskiego,
- wysoka kultura osobista, lojalność,
- umiejętność poprawnego wyciągania wniosków,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- staranność, samodzielność, komunikatywność.
]]>
- zakres odpowiedzialności:
- dokonywanie rejestracji pojazdów oraz zmian danych zamieszczanych w dowodach rejestracyjnych;
- wyrejestrowywanie pojazdów oraz wycofywanie czasowe pojazdów z ruchu na wniosek ich właścicieli;
- kierowanie na dodatkowe badania techniczne pojazdu,
- wprowadzanie wszelkich zmian dotyczących pojazdów do informatycznej kartoteki pojazdów.
- zakres uprawnień;
- dostęp i uprawnienia użytkownika systemów informatycznych prowadzonych w wydziale;
- użytkowanie majątku urzędu zgodnie z kartą indywidualnego wyposażenia pracownika.
]]>
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Sienkiewicza 8A;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: bezpośredni kontakt z petentami, praca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie.
]]>
6%
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
]]>
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
]]>
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
Parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
- Prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Komunikacji”.
]]>
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
]]>
Treść ogłoszenia
https://bip.zielonagora.pl/system/pobierz.php?plik=Ogloszenie_12-KM.pdf&id=67758
Tomasz Dudrak
Tomasz Dudrak
Tomasz Dudrak
2020-11-10 14:18:44
2020-11-10 14:18:44
2020-11-10 14:19:50
2020-12-03 10:57:42