Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Dodatków Mieszkaniowych w Departamencie Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2021-06-09
Ogłoszono dnia: 2021-06-09
Termin składania dokumentów: 2021-06-21 16:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.12.2021
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe (w szczególności administracyjne)
- co najmniej 3 letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych: ustawa o dodatkach mieszkaniowych, Prawo energetyczne, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym.
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość procedury administracyjnej dot. wydawania decyzji administracyjnych,
- umiejętność kompleksowego wykorzystywania posiadanej wiedzy,
- komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- obowiązkowość, rzetelność i staranność;
- kultura osobista i postawa moralna, uczciwość, bezstronność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatku mieszkaniowego i energetycznego;
- przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i energetycznych;
- weryfikacja wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych i energetycznych pod względem merytorycznym i rachunkowym;
- sporządzanie decyzji, dotyczących przyznania, odmowy przyznania dodatku mieszkaniowego w oparciu o obowiązujące przepisy;
- wykonywanie czynności sprawdzających przy sporządzaniu list wypłat dodatków mieszkaniowych;
- współpraca z zarządcami i administratorami budynków mieszkaniowych w zakresie wypłat dodatków mieszkaniowych;
- koordynacja merytorycznej obsługi podsystemu informatycznego obsługującego zadania dodatków mieszkaniowych poprzez wykonywanie zadań gospodarza podsystemu, (w szczególności: aktualizacja danych, bieżąca współpraca z administratorami podsystemu; zgłaszanie administratorowi podsystemu potrzeby zmian wynikających ze zmiany przepisów lub bieżących potrzeb pracowników, nadzór nad prawidłowym działaniem podsystemu);
- zakres uprawnień;
- użytkowanie składników urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika;
- dostęp do systemów informatycznych wykorzystywanych na stanowisku pracy;
- dostęp do systemów informatycznych wykorzystywanych na stanowisku pracy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze pełnego etatu;
- 8 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Długa 13
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze: powyżej 4 godzin dziennie; częściowo praca w terenie przeprowadzanie wywiadów w lokalu do którego ma być przyznane dofinansowanie).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-06-21 16:00:00
b. Sposób:
- w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
- Prosimy o dopisanie na kopercie słów:
"Nabór na stanowisko inspektor DG-DM”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-09 13:47:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-09 13:48:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dudrak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-07 13:44:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2001 raz(y) |