Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Ochrony Wizyjnej w Departamencie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data udostępnienia: 2019-05-13
Ogłoszono dnia: 2019-05-13 przez kadry
Termin składania dokumentów: 2019-05-23 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.14.2019
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- co najmniej 3 letni staż pracy,
- znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego w stopniu dobrym,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku ds. oglądu monitorowanych obszarów miasta przy użyciu technicznych urządzeń monitorujących.
b. Wymagania dodatkowe:
- spostrzegawczość,
- dochowanie tajemnicy służbowej,
- umiejętność koncentracji w długim czasie,
- podzielność uwagi,
- odporność na stres,
- szybkość działania,
- umiejętność kojarzenia faktów,
- pewność siebie w podejmowaniu samodzielnych decyzji,
- umiejętność szybkiej analizy obrazu,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, rzetelność i staranność,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność i dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- mile widziane doświadczenie w branży ochroniarskiej lub w służbach mundurowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- ogląd bieżących strumieni wideo z kamer systemu ochrony wizyjnej miasta pod kątem dozoru ludzi i obiektów,
- ogląd archiwalnego materiału wideo z kamer systemu ochrony wizyjnej miasta pod kątem wyszukania zdarzeń,
- samodzielna identyfikacja, analiza, selekcja i interpretacja obserwowanych zdarzeń,
- przekazywanie zgłoszeń zidentyfikowanych incydentów w monitorowanym obszarze, naruszenia bezpieczeństwa osób i mienia, porządku publicznego, przestępstw lub innych zdarzeń następujących przy zastosowaniu udostępnionych środków łączności do służb właściwych ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego w celu zapobiegania zdarzeniom i ujęcia/zatrzymania sprawców wykroczeń lub przestępców;
- podejmowanie działań zgodnie z przyjętymi procedurami obsługi zdarzenia po jego identyfikacji,
- dokonywanie zabezpieczeń materiału z kamer systemu ochrony wizyjnej miasta,
- kontrolowanie sprawności obsługiwanych urządzeń i powiadamianie przełożonego o zauważonych usterkach i awariach,
- prowadzenie książki służb, rejestru zdarzeń oraz przygotowywanie notatek służbowych,
- utrzymanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż. i ergonomii,
- prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań, a w szczególności za przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, kodeksu pracy, innych aktów wewnętrznych oraz przepisów bhp,
- odpowiedzialność materialna za powierzone składniki majątku urzędu,
- współpraca z Policją, Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Strażą Pożarną, Strażą Miejską i innymi służbami,
- inicjowanie zmian do obecnych procedur bezpieczeństwa,
- zakres uprawnień;
- dostęp do danych osobowych w postaci materiału wideo z kamer systemu ochrony wizyjnej miasta,
- dostęp do systemu ochrony wizyjnej miasta.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze całego etatu;
- przeciętnie 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Jana Kasprowicza 3/5
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze: powyżej 4 godzin dziennie);
I zmiana w godz.: 8.00-20.00
II zmiana w godz.: 20.00-8.00
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- W przypadku nie posiadania obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
-
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-05-23 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, parter, Kancelaria Ogólna Urzędu; z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektor w Biurze Ochrony Wizyjnej”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: kadry |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-05-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzanai Kryzysowego, kierownik Biura Ochorny Wizyjnej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-05-13 11:52:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-05-13 11:54:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-05-30 09:20:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2334 raz(y) |