Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.56.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.56.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dwa stanowiska inspektora
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 2
Wydział: Biuro Zamówień Publicznych w Departamencie Organizacyjnym
Data udostępnienia: 2023-11-16
Ogłoszono dnia: 2023-11-16
Termin składania dokumentów: 2023-11-28 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.56.2023
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówieni publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 letni staż pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku związanym z przygotowywaniem lub przeprowadzaniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie Zamawiających w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów prawa krajowego i unijnego w zakresie zadań realizowanych przez biuro tj. ustawy Prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi, dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE oraz podstawowych zasad wynikających z: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy;
- umiejętność współpracy w grupie, komunikatywność,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność, dobra organizacja czasu pracy
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie, umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- ogólna znajomość regulacji prawnych – dyrektyw i ustaw z aktami wykonawczymi, wytycznych – związanych z projektami finansowanymi ze środków UE.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- realizacja zadań przydzielonych przez kierownika w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- wykonywanie zadań członka komisji przetargowej zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych;
- rejestrowanie korespondencji we właściwym podsystemie;
- opracowywanie na polecenie kierownika danych, ankiet, analiz, informacji, sprawozdań;
- opracowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych w zakresie prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia publicznego;
- udzielanie informacji w sprawach prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie i formie określonych ustawą;
- współpraca z przedstawicielami instytucji kontrolnych w ramach zewnętrznego postępowania kontrolnego, z zastrzeżeniem postanowień regulaminu organizacyjnego w tym zakresie;
- redagowanie BIP w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- zakres uprawnień;
- użytkowanie składników majątku urzędu miasta według karty indywidualnego wyposażenia;
- dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych;
- dostęp do internetu i poczty elektronicznej
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórna 22,
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- w przypadku nie posiadania obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-11-28 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
Z dopiskiem: „Nabór na dwa stanowiska inspektora DO-ZP”
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Zielona Góra
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zielona Góra jest Prezydent Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra;
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także w zakresie przysługujących Pani/Panu praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.zielona-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Prezydenta Miasta Zielona Góra w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej z nimi umowy, takie jak operatorzy pocztowi lub gońcy i usługodawcy wykonujący zadania w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych urzędu oraz podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do chwili zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały przekazaniu do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.56.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.56.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-16 13:08:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-16 13:29:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Bartosz Czerniawski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-05 08:44:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 911 raz(y) |