Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.49.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.49.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich w Departamencie Edukacji i Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2023-09-25
Ogłoszono dnia: 2023-09-25
Termin składania dokumentów: 2023-10-05 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.49.2023
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe;
- znajomość przepisów prawa i umiejętność ich stosowania w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy, a w szczególności: ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2022, poz. 671 z późn. zm.),ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2021 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego, jego wydawania i odbioru oraz utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu (Dz. U. z 2021 r. poz. 1865),rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 15 października 2021 r. w sprawie prowadzenia Rejestru Dowodów Osobistych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1903), rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 lutego 2019 r. w sprawie warstwy elektronicznej dowodu osobistego (Dz. U. z 2022 r., poz. 1431)
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz pozostałych urządzeń biurowych,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość wymaganych przepisów prawa i umiejętność ich stosowania;
- rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, spostrzegawczość, komunikatywność, wysoka kultura osobista,;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- odporność na stres,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres odpowiedzialności
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych;
- sprawdzanie zgodności danych zawartych we wnioskach z danymi zgromadzonymi w Rejestrze Dowodów Osobistych i rejestrze PESEL;
- wyjaśnianie rozbieżności danych osobowych ujawnionych przy przyjmowaniu wniosku w oparciu o akty stanu cywilnego, dostępne rejestry i dokumentację zawartą w kopertach dowodowych;
- kierowanie zleceń do innych urzędów gmin i urzędów stanu cywilnego w sprawie usunięcia rozbieżności;
- wprowadzanie danych do Rejestru Dowodu Osobistych;
- nadawanie numeru PESEL w związku z ubieganiem się o dowód osobisty;
- przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodów osobistych
- przyjmowanie zgłoszeń nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych;
- wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego;
- unieważnianie dowodów osobistych w związku ze zgłoszeniem utraty lub uszkodzenia dokumentu i przekazanych przez osoby trzecie, instytucje oraz z powodu ubezwłasnowolnienia;
- unieważnianie dowodów osobistych w związku ze zgłoszeniem nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych
- przyjmowanie zgłoszeń zawieszenia i cofnięcia zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w dowodzie osobistym,
- wydawanie zaświadczeń o zawieszeniu i cofnięciu zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w dowodzie osobistym;
- zawieszanie i cofnięcie zawieszenia certyfikatów w Rejestrze Dowodów Osobistych,
- powiadamianie o unieważnieniu dowodu osobistego urzędów gmin ostatniego miejsca wydania dokumentu zgłoszonego jako utracony, zniszczony lub przekazany przez osobę trzecią, instytucje jako znaleziony;
- unieważnianie dowodów osobistych w oparciu o pisemne zawiadomienia z konsulatów o zgłoszeniu utraty, zniszczeniu lub przekazanych przez osoby trzecie jako znaleziony;
- łączenie przyjętych dokumentów z dokumentami zawartymi w kopertach dowodowych znajdujących się w archiwum wydziałowym;
- wydawanie dowodów osobistych;
- archiwizacja kopert dowodowych osób zmarłych
Zakres uprawnień;
- użytkowanie składników urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
- dostęp do systemów informatycznych wykorzystywanych na stanowisku pracy,
- dostęp do Internetu i poczty elektronicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Aleja Niepodległości 10
- praca na stanowisku bezpośredniej obsługi interesantów,
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze :powyżej 4 godzin dziennie);
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- w przypadku nie posiadania obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-10-05 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
Z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich”
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Zielona Góra
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zielona Góra jest Prezydent Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra;
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także w zakresie przysługujących Pani/Panu praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.zielona-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Prezydenta Miasta Zielona Góra w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej z nimi umowy, takie jak operatorzy pocztowi lub gońcy i usługodawcy wykonujący zadania w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych urzędu oraz podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do chwili zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały przekazaniu do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.49.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.49.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-25 14:36:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-25 14:54:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dudrak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-07 15:28:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1148 raz(y) |