Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.48.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.48.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich w Departamencie Edukacji i Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2023-09-25
Ogłoszono dnia: 2023-09-25
Termin składania dokumentów: 2023-10-05 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.48.2023
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów prawa i umiejętność ich stosowania w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy, a w szczególności: ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 poz. 1191 z późn. zm.),ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm.),rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie trybu rejestracji danych w rejestrze PESEL oraz w rejestrach mieszkańców (Dz. U. z 2018 r., poz. 2484), rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2070),rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL (Dz. U. z 2015 r., poz. 1984),rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 3 listopada 2022 r. w sprawie trybu i terminów przekazywania danych pomiędzy rejestrem PESEL a rejestrami centralnymi (Dz. U. z 2022 r., poz. 2288),
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz pozostałych urządzeń biurowych,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość wymaganych przepisów prawa i umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista, punktualność,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- dyspozycyjność;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres odpowiedzialności
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych (zameldowania, wymeldowania, wyjazdy za granicę i powroty) w szczególności przesyłanych drogą elektroniczną, ich weryfikacja pod względem formalnym i wprowadzanie do rejestru PESEL,
- przygotowywanie projektów wezwań do uzupełnienia braków formalnych, zawiadomień o pozostawieniu zgłoszeń bez rozpoznania w ramach realizowanych spraw;
- wydawanie zaświadczeń przy dokonywaniu obowiązku meldunkowego o zameldowaniu na pobyt stały - z urzędu;
- wydawanie zaświadczeń przy dokonywaniu obowiązku meldunkowego o zameldowaniu na pobyt czasowy - na żądanie wnioskodawcy;
- nadawanie numeru PESEL przy zameldowaniu;
- pobieranie należnej opłaty skarbowej;
- sporządzanie zestawień ilościowych z wykonanych czynności meldunkowych dla celów statystycznych;
- archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy;
- przekazywanie do wyznaczonego pracownika Wydziału informacji o ujawnionych rozbieżnościach w danych osobowych mieszkańca w celu ich wyjaśnienia i usunięcia;
- przyjmowanie wniosków o przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych, aktualizacja rejestru oraz usuwanie danych;
Zakres uprawnień
- użytkowanie składników urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
- dostęp do systemów informatycznych wykorzystywanych na stanowisku pracy,
- dostęp do Internetu i poczty elektronicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy alei Niepodległości 10,
- praca na stanowisku bezpośredniej obsługi interesantów,
- umowa o pracę : na zastępstwo;
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze :powyżej 4 godzin dziennie);
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- w przypadku nie posiadania obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-10-05 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
Z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich – umowa na zastępstwo”
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Zielona Góra
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zielona Góra jest Prezydent Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra;
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także w zakresie przysługujących Pani/Panu praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.zielona-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Prezydenta Miasta Zielona Góra w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej z nimi umowy, takie jak operatorzy pocztowi lub gońcy i usługodawcy wykonujący zadania w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych urzędu oraz podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do chwili zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały przekazaniu do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.48.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.48.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-25 14:28:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-25 14:54:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dudrak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-14 15:31:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1026 raz(y) |