Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.29.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.29.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: na dwa stanowiska podinspektora
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 2
Wydział: Biuro Ochrony Wizyjnej w Departamencie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data udostępnienia: 2023-05-31
Ogłoszono dnia: 2023-05-31
Termin składania dokumentów: 2023-06-12 16:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.29.2023
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- znajomość obsługi komputera, systemu operacyjnego MS Windows i pakietu biurowego w stopniu dobrym,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku ds. oglądu monitorowanych obszarów miasta przy użyciu technicznych urządzeń monitorujących.
b. Wymagania dodatkowe:
- spostrzegawczość,
- dochowanie tajemnicy służbowej,
- umiejętność koncentracji w długim czasie,
- podzielność uwagi,
- odporność na stres,
- szybkość działania,
- umiejętność kojarzenia faktów,
- pewność siebie w podejmowaniu samodzielnych decyzji,
- umiejętność szybkiej analizy obrazu,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, rzetelność i staranność,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność i dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- podstawowa znajomość przepisów prawa o ruchu drogowym,
- mile widziane doświadczenie w branży ochroniarskiej lub w służbach mundurowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- ogląd bieżących strumieni wideo z kamer systemu ochrony wizyjnej miasta pod kątem dozoru ludzi i obiektów,
- ogląd archiwalnego materiału wideo z kamer systemu ochrony wizyjnej miasta pod kątem wyszukania zdarzeń,
- samodzielna identyfikacja, analiza, selekcja i interpretacja obserwowanych zdarzeń,
- przekazywanie zgłoszeń zidentyfikowanych incydentów w monitorowanym obszarze, naruszenia bezpieczeństwa osób i mienia, porządku publicznego, przestępstw lub innych zdarzeń następujących przy zastosowaniu udostępnionych środków łączności do służb właściwych ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego w celu zapobiegania zdarzeniom i ujęcia/zatrzymania sprawców wykroczeń lub przestępców;
- podejmowanie działań zgodnie z przyjętymi procedurami obsługi zdarzenia po jego identyfikacji,
- dokonywanie zabezpieczeń materiału z kamer systemu ochrony wizyjnej miasta,
- kontrolowanie sprawności obsługiwanych urządzeń i powiadamianie przełożonego o zauważonych usterkach i awariach,
- prowadzenie książki służb, rejestru zdarzeń oraz przygotowywanie notatek służbowych,
- utrzymanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż. i ergonomii,
- prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań, a w szczególności za przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, kodeksu pracy, innych aktów wewnętrznych oraz przepisów bhp,
- odpowiedzialność materialna za powierzone składniki majątku urzędu,
- współpraca z Policją, Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Strażą Pożarną, Strażą Miejską i innymi służbami,
- inicjowanie zmian do obecnych procedur bezpieczeństwa,
- obsługa systemu kontroli ruchu kołowego na deptaku,
- obsługa systemów zarządzania ryzykiem, pojmowania decyzji i raportowania zdarzeń kryzysowych,
- obsługa systemu łączności radiowej,
- zakres uprawnień;
- dostęp do danych osobowych w postaci materiału wideo z kamer systemu ochrony wizyjnej miasta,
- dostęp do systemu ochrony wizyjnej miasta.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze całego etatu;
- przeciętnie 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- I zmiana w godz.: 8.00-20.00 i czasem wolnym co najmniej 24 godzin;
- II zmiana w godz.: 20.00-8.00 dnia następnego i czasem wolnym co najmniej 48 godzin.
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Jana Kasprowicza 3/5
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze: powyżej 4 godzin dziennie)
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- w przypadku nie posiadania obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-06-12 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
Z dopiskiem: „Nabór na dwa stanowiska podinspektora w Departamencie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Biurze Ochrony Wizyjnej;
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Zielona Góra
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zielona Góra jest Prezydent Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra;
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także w zakresie przysługujących Pani/Panu praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.zielona-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Prezydenta Miasta Zielona Góra w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej z nimi umowy, takie jak operatorzy pocztowi lub gońcy i usługodawcy wykonujący zadania w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych urzędu oraz podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do chwili zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały przekazaniu do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.29.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.29.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-31 14:12:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-31 15:10:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Bartosz Czerniawski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-19 14:54:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1066 raz(y) |