Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.26.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.26.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Kierownika
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego w Departamencie Edukacji i Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2023-05-16
Ogłoszono dnia: 2023-05-16
Termin składania dokumentów: 2023-06-02 15:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.26.2023
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych z potwierdzeniem uzyskania tytułu zawodowego magistra lub posiadanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji,
- co najmniej 3-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
- znajomość przepisów prawa i umiejętność ich stosowania w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy, a w szczególności Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz Prawa o aktach stanu cywilnego,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność, dobra prezencja i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- obowiązkowość, rzetelność, staranność,
- dyspozycyjność pracy w soboty.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- realizacja zadań w zakresie szeroko rozumianej rejestracji stanu cywilnego,
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odtwarzania, prostowania i uzupełniania aktów stanu cywilnego oraz zmian imion i nazwisk,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz oświadczeń w innych sprawach mających wpływ na stan cywilny osób,
- obsługa interesantów w sprawach dotyczących rejestracji urodzeń, małżeństw, zgonów oraz wydawanie zaświadczeń i odpisów z akt stanu cywilnego,
- migrowanie aktów stanu cywilnego do elektronicznego Rejestru Stanu Cywilnego,
- zakres uprawnień;
- dostęp do systemów teleinformatycznych wykorzystywanych w pracy na stanowisku,
- użytkowanie składników urzędu do wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
- dostęp do internetu i poczty elektronicznej,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu (40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Artura Grottgera 7,
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 6 godz. dziennie, bezpośredni kontakt z interesantami na stanowisku pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-06-02 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
Z dopiskiem: „Nabór na stanowisko zastępcy kierownika USC”
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Zielona Góra
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zielona Góra jest Prezydent Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra;
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także w zakresie przysługujących Pani/Panu praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.zielona-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Prezydenta Miasta Zielona Góra w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej z nimi umowy, takie jak operatorzy pocztowi lub gońcy i usługodawcy wykonujący zadania w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych urzędu oraz podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do chwili zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały przekazaniu do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.26.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.26.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-16 15:35:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-17 09:54:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dudrak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-17 09:54:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 853 raz(y) |