Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.15.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.15.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Budowy Dróg w Departamencie Zarządzania Drogami
Data udostępnienia: 2023-03-13
Ogłoszono dnia: 2023-03-13
Termin składania dokumentów: 2023-03-22 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.15.2023
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie,
- wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania;
- co najmniej 3 letni staż pracy w tym przynajmniej roczny staż w branży budowlanej,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o drogach publicznych;
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w realizacji, nadzorowaniu lub kontroli procesu inwestycyjnego
- uprawienia budowlane (drogowe, konstrukcyjno-budowlane),
- staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowanie i weryfikacja materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia,
- przygotowanie umowy i pełnomocnictwa,
- organizowanie spotkań roboczych,
- monitorowanie przebiegu prac projektowych, opiniowanie przedłożonych rozwiązań, koordynacja pomiędzy branżami,
- kontrola i rozliczanie nadzoru inwestorskiego,
- odbiór etapów wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z umową i realizacja częściowych płatności (opisywanie faktur, przekazywanie do wydziału finansowego i wpisywanie do rejestru faktur),
- przygotowywanie protokołów konieczności i aneksów w przypadku zmian w umowach,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe,
- przygotowanie oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomości na cele budowlane;
- odbiór dokumentacji projektowej zgodnie z zawartą umową lub naliczenie kar za nieterminową realizację umowy,
- zawiadamianie jednostek projektowania o wadach dokumentacji projektowej oraz egzekwowanie ich usunięcia,
- sporządzanie oceny wykonawcy i przygotowanie referencji;
- sprawdzenie aktualności i własności działek objętych dokumentacją projektową dokumentacji projektowej - warunków, umów i pozwoleń (w razie konieczności ich prolongata),
- oszacowanie kosztów robót budowlanych,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia:
- przy zamówieniach powyżej 130tys.(netto) : wybór trybu udzielenia zamówienia przetargowego, określenie kryteriów przetargowych i oceny ofert, przygotowanie wniosków uruchomienia procedury przetargowej oraz projektu umowy, udzielenie odpowiedzi na pytania w czasie trwania procedury przetargowej, uczestniczenie w pracach komisji- sprawdzenie ofert w zakresie postawionych kryteriów,
- przy zamówieniach do 130 tys.(netto): przygotowanie projektu umowy, rozeznanie rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień,
- weryfikacja dokumentów niezbędnych do sporządzenia umowy, przygotowanie i podpisanie umowy,
- przekazanie gwarancji należytego wykonania umowy i usunięcia wad i usterek do weryfikacji przez właściwą komórkę organizacyjną urzędu oraz przekazanie po weryfikacji oryginału dokumentu depozytu,
- zgłoszenie o rozpoczęciu robót budowlanych w odpowiednim ogranie nadzoru budowlanego,
- przekazanie placu budowy,
- uczestniczenie w radach budowy,
- monitorowanie przebiegu robót budowlanych,
- weryfikacja wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej i uzgadnianie tych zmian z jednostką projektowania oraz zawiadamianie projektanta o konieczności dokonania wyjaśnień i ewentualnych zamiennych rozwiązaniach projektowych,
- odbiór etapów realizacji zgodnie z umową i harmonogramem robót:
- realizacja częściowych płatności (opisywanie faktur, przekazywanie do właściwej komórki organizacyjnej urzędu i wpisywanie do rejestru faktur),
- przygotowywanie protokołów konieczności i aneksów w przypadku zmian w umowach wydłużania terminu realizacji,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe robót dodatkowych (sprawdzenie przesłanek udzielenia robót dodatkowych),
- zorganizowanie końcowego odbioru robót budowlanych i przygotowanie protokołu odbioru,
- rozliczanie zabezpieczeń umów i wnioskowanie ich zwolnienia,
- kontrola usuwania wad i usterek ujawnionych w dniu odbioru i w okresie rękojmi oraz naliczanie kar umownych,
- sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej wraz geodezyjną mapą powykonawczą,
- zgłoszenie o zakończeniu robót oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli jest wymagane,
- rozliczenie zadań z przygotowaniem protokołów OT, PT i przekazanie użytkownikowi
- sporządzanie oceny wykonawcy i przygotowanie referencji;
- współpraca z innymi jednostkami w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej:
- przygotowywanie dokumentów zgodnych z wytycznymi programu (dokumentacja projektowa, studium wykonalności (weryfikacja części merytorycznej), aktualne kosztorysy inwestorskie),
- realizacja i rozliczanie inwestycji,
- przekazywanie dokumentów do Wydziału Funduszy Europejskich w celu rozliczenia dofinansowania;
- koordynacja robót drogowych prowadzonych prze inwestorów zastępczych, dokonanie odbioru i przejęcie na rzecz Miasta inwestycji drogowych w ramach tych umów;
Wykonywanie powierzonych zadań wynikających z:
- aktów prawnych powszechnie obowiązujących,
- regulaminu organizacyjnego w zakresie realizacji zadań publicznych oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu,
- regulaminu wewnętrznego departamentu,
- innych zarządzeń wykonawczych oraz kierownictwa wewnętrznego,
- systemu zarządzania jakością,
- zakresu odpowiedzialności i uprawnień.
Odpowiedzialność wynikająca z prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznego za prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań, a w szczególności za:
- przestrzeganie tajemnicy służbowej,
- odpowiedzialność materialna za powierzone składniki
Uprawnienia prawne:
do realizacji zadań w imieniu zarządcy drogi zgodnie z odrębnym upoważnieniem
Uprawnienia materialne:
- użytkowanie składników majątku urzędu;
- dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych i poczty elektronicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórna 22;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, częściowa praca w terenie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- w przypadku nie posiadania obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-03-22 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
Z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Departamencie Zarządzania Drogami w Biurze Budowy Dróg”
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Zielona Góra
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zielona Góra jest Prezydent Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra;
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także w zakresie przysługujących Pani/Panu praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.zielona-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Prezydenta Miasta Zielona Góra w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej z nimi umowy, takie jak operatorzy pocztowi lub gońcy i usługodawcy wykonujący zadania w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych urzędu oraz podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do chwili zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały przekazaniu do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.15.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.15.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-13 14:35:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-13 14:37:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dudrak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-28 14:55:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 948 raz(y) |