Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.32.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.32.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Budżetu i Rachunkowości w Departamencie Finansowym
Data udostępnienia: 2022-06-15
Ogłoszono dnia: 2022-06-15
Termin składania dokumentów: 2022-06-29 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.32.2022
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 letni staż pracy w tym rok w administracji;
- znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o pracownikach samorządowych, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby
i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. - znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność współpracy w zespole,
- rzetelność, odpowiedzialność,
- komunikatywność,
- znajomość procedur administracyjnych;
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- sporządzanie list płac, naliczanie i ewidencja wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, godzin nadliczbowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, ryczałtów za użytkowanie prywatnych samochodów do celów służbowych, premii, wynagrodzenia prowizyjnego i innych, w szczególności wynikających z umów o pracę;
- prowadzenie spraw związanych z potrąceniami z wynagrodzeń na rzecz m.in. PKZP, ZFŚS, PZU, związków zawodowych, PPK;
- przygotowanie zaświadczeń, informacji o osiągniętych dochodach, w tym dokumentów do ZUS, RP-7;
- naliczanie, potrącanie i rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych;
- naliczanie i ewidencjonowanie na kartach imiennych zasiłków z ubezpieczenia społecznego m.in. chorobowych, rehabilitacyjnych, opiekuńczych;
- prowadzenie ewidencji analitycznej w szczególności kart wynagrodzeń urzędu, kart zasiłków;
- przekazywanie deklaracji rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za pośrednictwem systemu PŁATNIK;
- sporządzanie i przekazywanie do urzędu skarbowego deklaracji na podatek dochodowy od osób fizycznych;
- przygotowanie i kompletowanie dokumentów do archiwizacji.
- zakres uprawnień;
- podpisywanie korespondencji i innych dokumentów w obiegu wewnętrznym departamentu,
- dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych: RISS, FKJB, WYBUD, PŁACE, system bankowości elektronicznej, PŁATNIK;
- użytkowanie majątku urzędu zgodnie z kartą indywidualnego wyposażenia pracownika.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie)
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-06-29 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
Prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko inspektor DF-WB”.
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
Prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko inspektor DF-WB”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.32.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.32.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-15 10:14:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-15 10:15:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dudrak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-15 11:17:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 629 raz(y) |