Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.3.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.3.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Ochrony Środowiska w Departamencie Rozwoju Miasta
Data udostępnienia: 2022-01-14
Ogłoszono dnia: 2022-01-14
Termin składania dokumentów: 2022-01-31 16:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.3.2022
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe, preferowane: inżynieria środowiska, gospodarka odpadami, ochrona środowiska,
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych w Biurze Ochrony Środowiska, a w szczególności ustaw: Prawo ochrony środowiska, Ustawa o odpadach, Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o samorządzie powiatowym, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego a także umiejętność ich właściwej interpretacji,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- obowiązkowość, rzetelność i staranność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów
- przygotowanie zezwoleń na zbieranie odpadów
- przygotowanie zezwoleń na przetwarzanie odpadów
- przygotowywanie postanowień-wezwań do niezwłocznego zaniechania naruszeń w przypadku, gdy wytwórca odpadów narusza przepisy ustawy o odpadach lub działa niezgodnie
z wydanym zezwoleniem; - przygotowywanie decyzji o cofnięciu zezwolenia bez odszkodowania, jeżeli posiadacz odpadów
mimo wezwania nadal narusza przepisy o odpadach lub działa niezgodnie z wydanym zezwoleniem, - przygotowywanie decyzji o cofnięciu, wygaśnięciu lub ograniczeniu pozwolenia, zezwolenia w zakresie gospodaki odpadami
- przygotowywanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania ze wskazaniem sposobu wykonania tej decyzji,
- przygotowywanie decyzji nakładającej obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami z wypadków,
- przygotowywanie opinii w sprawie wydania zezwolenia na przywóz odpadów z zagranicy na teren miasta, o ile Zielona Góra będzie miejscem odzysku lub unieszkodliwiania przywożonych odpadów,
- przygotowanie i udział w wydawaniu pozwolenia zintegrowanego
- przygotowanie decyzji o obowiązku sporządzenia i przedłożenia przeglądu ekologicznego
- prowadzenie innych postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami na obszarze miasta Zielona Góra,
Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- za prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań z zakresu gospodarki odpadami,
- odpowiedzialność materialna za powierzone składniki majątku urzędu;
- zakres uprawnień:
- użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
- dostęp i uprawnienia użytkownika do podsystemów informatycznych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. gen. J. Dąbrowskiego 41, Zielona Góra;
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie i częściowa praca w terenie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-01-31 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
- Prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko inspektora DR-OS”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.3.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.3.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-01-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-01-14 12:41:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-01-14 13:00:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dudrak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-02-09 11:51:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1644 raz(y) |