Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.1.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.1.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Rozwoju Miasta
Data udostępnienia: 2022-01-04
Ogłoszono dnia: 2022-01-04
Termin składania dokumentów: 2022-01-17 16:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.1.2022
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie z 3 letnim stażem pracy w administracji publicznej,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Departament Rozwoju Miasta, a w szczególności ustaw: Kodeks Postępowania Administracyjnego, o Opłacie Skarbowej, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw oraz umiejętność ich właściwej interpretacji, regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Zielona Góra, Statut Miasta Zielona Góra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w bezpośrednim kontakcie z interesantem,
- komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- obowiązkowość, rzetelność i staranność,
- wysoka kultura osobista i lojalność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- obsługa sekretariatu,
- zapewnienie sprawnego i pełnego przepływu informacji między dyrektorem a podległymi dyrektorowi biurami
- koordynacja obiegu dokumentów ,
- nadzór nad obiegiem informacji pomiędzy biurami ,
- rejestracja w podsystemie przyjętej korespondencji tradycyjnej i elektronicznej,
- wysyłanie korespondencji przez platformę E-PUAP,
- przygotowywanie pism wewnętrznych z zakresu organizacji i obsługi departamentu
- załatwianie spraw związanych z wyjazdami służbowymi pracowników departamentu,
- koordynacja obiegu projektów aktów prawnych przygotowanych przez pracowników, między dyrektorem a Departamentem Organizacyjnym
- udzielanie rzetelnych informacji interesantom,
- prowadzenie rejestru elektronicznego wszczętych postępowań w zakresie wydawanych decyzji i zaświadczeń przez Biuro Administracji Budowlanej.
- zakres uprawnień;
- użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
- dostęp do Internetu, poczty elektronicznej i podsystemów informatycznych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórna 22
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze :powyżej/poniżej 4 godzin dziennie;)
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-01-17 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
Prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko podinspektora DR”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.1.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.1.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-01-04 13:59:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dudrak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-01-05 10:58:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Dudrak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-02-10 13:31:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1804 raz(y) |