Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.49.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.49.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Komunikacji
Data udostępnienia: 2022-09-30
Ogłoszono dnia: 2022-09-30
Termin składania dokumentów: 2022-10-12 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.49.2022
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Komunikacji,
a w szczególności zagadnień wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych, ustawy o kierujących pojazdami i przepisów wykonawczych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie powiatowym, - znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej,
- znajomość języka niemieckiego, angielskiego lub francuskiego,
- wysoka kultura osobista, lojalność,
- umiejętność poprawnego wyciągania wniosków,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- staranność, samodzielność, komunikatywność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z generowaniem w systemie teleinformatycznym profilu kandydata na kierowcę:
- przyjęcie wniosku o wydanie prawa jazdy oraz wymaganych dokumentów,
- weryfikacja wniosku zgodnie z ustawą o kierujących pojazdami,
- założenie teczki akt ewidencyjnych osoby,
- rejestracja I wprowadzenie danych do ewidencji elektronicznej systemu “KIEROWCA”,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem praw jazdy:
- przyjęcie wniosku o wydanie prawa jazdy,
- weryfikacja wniosku zgodnie z ustawą o kierujących pojazdami,
- założenie metryki sprawy,
- założenie teczki akt ewidencyjnych osoby,
- w razie konieczności odtwarzanie akt ewidencyjnych kierowców i dokumentów uprawniających
do kierowania, - przygotowanie w razie konieczności wezwania o uzupełnienie braków w dokumentacji,
- przyjęcie wymaganych dokumentów w okresie próbnym lub informacji od administratora CEK,
- przygotowanie decyzji o wydaniu lub odmowie wydania prawa jazdy lub o przedłużeniu okresu próbnego,
- rejestracja i wprowadzenie danych do ewidencji elektronicznej systemu “KIEROWCA”,
- wydanie stronie dokumentu prawa jazdy;
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami:
- przyjęcie orzeczenia lekarskiego lub psychologicznego o istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych
lub psychologicznych do kierowania pojazdami, utraty kwalifikacji na podstawie negatywnego egzaminu państwowego, prawomocnego wyroku sadu lub informacji od administratora CEK, - analiza dokumentacji,
- przydzielenie sprawie numeru w rejestrze zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
- założenie metryki sprawy,
- wprowadzenie danych do ewidencji elektronicznej systemu “KIEROWCA”,
- przygotowanie zawiadomienia o wszczęciu postepowania w sprawie cofnięcia uprawnień.
- przyjęcie orzeczenia lekarskiego lub psychologicznego o istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Sienkiewicza 8A, Zielona Góra;
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: bezpośredni kontakt z interesantami, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae zawierające informacje, o których mowa w art. 221§ 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510), tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zawartych w ofercie pracy tj.: zdjęcie w CV.
Oświadczenie, o którym mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji f) może być sformułowane
w następujący sposób:
w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w naborze prowadzonym przez Urząd Miasta.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-10-12 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
Prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko podinspektora KM”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Zielona Góra
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zielona Góra jest Prezydent Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra;
- jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także w zakresie przysługujących Pani/Panu praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.zielona-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Prezydenta Miasta Zielona Góra w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania w drodze zawartej z nimi umowy, takie jak operatorzy pocztowi lub gońcy i usługodawcy wykonujący zadania w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych urzędu oraz podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do chwili zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
- Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.