Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.36.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.36.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Urbanistyki i Planowania w Departamencie Rozwoju Miasta
Data udostępnienia: 2022-07-11
Ogłoszono dnia: 2022-07-11
Termin składania dokumentów: 2022-07-21 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.36.2022
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej trzyletni staż pracy w administracji,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku, tj. przepisów: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządnie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętności interpersonalne (m. in. pracy w zespole, nawiązywania kontaktu z innymi, asertywność),
- komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- obowiązkowość, sumienność, rzetelność i staranność,
- umiejętność podejmowania decyzji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- przygotowywanie wypisów i wyrysów z mpzp i studium,
- sporządzanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w mpzp i studium,
- sporządzanie zaświadczeń o zmianie sposobu użytkowania,
- sporządzanie zaświadczeń o położeniu lokalu w strefie rewitalizacji lub Specjalnej Strefie Rewitalizacji,
- sprawdzanie wysokości wniesionych opłat administracyjnych i skarbowych i podjęcie czynności mających na celu ich uzupełnienie,
- sporządzanie opinii o przeznaczeniu nieruchomości w mpzp i studium,
- udzielanie zainteresowanym informacji dotyczących ustaleń mpzp i studium,
- udzielanie informacji w sprawach prowadzonych postepowań i informacji w zakresie przepisów obowiązującego prawa,
- opiniowanie podziału nieruchomości z mpzp,
- przeprowadzanie inwentaryzacji w terenie,
- przygotowanie korespondencji do wysyłki,
- przekazywanie odwołań od wydanych postanowień wraz z argumentacją i dokumentacją odpowiednim organom,
- przygotowywanie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów zgromadzonych w dokumentach niearchiwalnych i w posiadanych rejestrach,
- realizacja zadań z zakresu udzielania informacji publicznej,
- archiwizowanie i przekazanie spraw do archiwum wraz ze spisami spraw;
- zakres uprawnień;
- użytkowanie składników urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
- dostęp do systemów informatycznych wykorzystywanych na stanowisku pracy,
- dostęp do Internetu i poczty elektronicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze pełnego etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórna 22 Zielona Góra;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; częściowa praca w terenie).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- w przypadku nie posiadania obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-07-21 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora w DR-PL”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki