ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZEZWOLENIE NA WYKONYWANIE PRZEWOZÓW REGULARNYCH OSÓBDrukuj informacjęSprawa: ZEZWOLENIE NA WYKONYWANIE PRZEWOZÓW REGULARNYCH OSÓB

Szczegóły informacji

ZEZWOLENIE NA WYKONYWANIE PRZEWOZÓW REGULARNYCH OSÓB

Wydział: Licencje, zezwolenia

Ogłoszono dnia: 2006-06-28 11:19:18

Termin załatwienia

Zgodnie z Kartą Usługi Publicznej

Miejsce załatwienia

Departament Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej
ul. Podgórna 22
III piętro, pokój nr 312

Adres e-mail

Miejsce odbioru

Departament Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej
ul. Podgórna 22
III piętro, pokój nr 312

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób (wzór nr WP.III.64362-1).
    ( druk do pobrania i wypełnienia - na końcu strony plik PDF)
  • Kserokopia licencji na transport drogowy osób.
  • Rozkład jazdy uzgodniony na zasadach koordynacji określonych w przepisach prawa przewozowego uwzględniający przystanki, czas odjazdów, przyjazdów oraz długość linii regularnej podaną w kilometrach i odległość między przystankami.
  • Mapa z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami.
  • Zasady korzystania z obiektów dworcowych i przystanków ustalone z ich właścicielami i zarządzającymi.
  • Taryfa i cennik z zasadami zmian stawek.
  • Pełnomocnictwo - jeżeli w imieniu przedsiębiorcy sprawę załatwia pracownik firmy lub inna upoważniona osoba.

Czas realizacji

  •  do 30 dni

Opłaty

  • Za wydanie zezwolenia pobiera się opłatę administracyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 4 grudnia 2007 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. Nr 235, poz. 1726).

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem Prezydenta Miasta, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

Art. 18 ust. 1 pkt 1 ppkt a) ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 – tekst jednolity z późn. zm. )

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jerzy Wojtkowiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Wojtkowiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-06-28 11:18:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jerzy Wojtkowiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-06-28 11:19:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jerzy Wojtkowiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-09-25 10:06:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7086 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony