ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZMIANA ZEZWOLENIA NA WYKONYWANIE PRZEWOZÓW REGULARNYCH OSÓBDrukuj informacjęSprawa: ZMIANA ZEZWOLENIA NA WYKONYWANIE PRZEWOZÓW REGULARNYCH OSÓB

Szczegóły informacji

ZMIANA ZEZWOLENIA NA WYKONYWANIE PRZEWOZÓW REGULARNYCH OSÓB

Wydział: Licencje, zezwolenia

Ogłoszono dnia: 2006-06-28 11:13:54

Termin załatwienia

Zgodnie z Kartą Usługi Publicznej

Miejsce załatwienia

Departament Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej
ul. Podgórna 22
III piętro, pokój nr 312

Adres e-mail

Miejsce odbioru

Departament Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej
ul. Podgórna 22
III piętro, pokój nr 312

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób (wzór nr WP.III.64362-3).
    ( druk do pobrania i wypełnienia - na końcu strony plik PDF)
 
  • W przypadku zmiany nazwy przedsiębiorcy, siedziby i adresu przedsiębiorcy
– odpis z rejestru przedsiębiorców z naniesionymi zmianami, (w przypadku osób fizycznych – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku osób prawnych i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej – odpis z rejestru przedsiębiorców).
  • Jeśli zmiany pociągają za sobą zmiany w nr NIP i REGON
– kserokopie zaświadczeń o nadaniu nowych numerów.
  • W przypadku zmiany przebiegu linii regularnej dokumenty, jakie obowiązują przy uzyskaniu zezwolenia na przewozy regularne z naniesionymi zmianami.
  • Pełnomocnictwo - jeżeli w imieniu przedsiębiorcy sprawę załatwia pracownik firmy lub inna upoważniona osoba.

Czas realizacji

  •  do 30 dni

Opłaty

  • Za dokonanie zmiany zezwolenia pobiera się opłatę administracyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 4 grudnia 2007 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. Nr 235, poz. 1726).

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem Prezydenta Miasta, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

Art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz .U. z 2007 r. Nr 125, poz. 8745 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jerzy Wojtkowiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Wojtkowiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-06-28 11:13:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jerzy Wojtkowiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-06-28 11:13:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jerzy Wojtkowiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-29 12:22:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6564 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony