Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: ZMIANA TREŚCI LICENCJI NA WYKONYWANIE KRAJOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO RZECZYDrukuj informacjęSprawa: ZMIANA TREŚCI LICENCJI NA WYKONYWANIE KRAJOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO RZECZYSzczegóły informacji
ZMIANA TREŚCI LICENCJI NA WYKONYWANIE KRAJOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO RZECZY
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Licencje, zezwolenia
Ogłoszono dnia: 2006-06-28 12:10:41
Miejsce załatwienia
Wydział Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej
Referat Działalności Gospodarczej pokój nr 312, tel. 068 4564312
Referat Działalności Gospodarczej pokój nr 312, tel. 068 4564312
Miejsce odbioru
Wydział Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej
Referat Działalności Gospodarczej pokój nr 312, tel. 068 4564312
Referat Działalności Gospodarczej pokój nr 312, tel. 068 4564312
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o zmianę treści wydanej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy (wzór nr GM-5563-11).
( druk do pobrania i wypełnienia - na końcu strony plik PDF) - W przypadku zmiany nazwy przedsiębiorcy, siedziby, adresu lub numeru w rejestrze przedsiębiorców – odpis z rejestru przedsiębiorców z naniesionymi zmianami ( w przypadku osób fizycznych – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku osób prawnych i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej – odpis z rejestru przedsiębiorców) .
- Jeśli zmiany pociągają za sobą zmiany w nr NIP i REGON – kserokopie zaświadczeń o nadaniu nowych numerów.
- Pełnomocnictwo - jeżeli w imieniu przedsiębiorcy sprawę załatwia pracownik firmy lub inna upoważniona osoba.
Czas realizacji
Do 30 dni.
Opłaty
- Za dokonanie zmiany treści licencji pobiera się opłatę administracyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 4 grudnia 2007 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjn e związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatów kompetencji zawodowych ( Dz. U. nr 235, poz. 1726 )
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem prezydenta miasta, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2004 r., Nr 204, poz. 2088 – tekst jednolity z późn. zm. )