Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Budowy ›
- Budowy i remonty dróg/zajęcie pasa drogowego ›
- Dofinansowania i dotacje dla jednostek oświatowych ›
- Dowody osobiste, meldunki, rejestr wyborców ›
Naczelnik: Małgorzata Ostrowska
Siedziba:
Urząd Miasta Zielona Góra, aleja Niepodległości 10, 65-048 Zielona GóraZakres spraw i zadań do realizacji:
Uwaga!Zmiana siedziby Wydziału Spraw Obywatelskich. Nowy adres – aleja Niepodległości 10, 65-048 Zielona Góra.Telefon kontaktowy: Telefony kontaktowe pozostają bez zmiane-mail: sprawyobywatelskie@um.zielona-gora.plKARTY USŁUG W AKTUALIZACJI________________________________________________________________________________________________KOMUNIKAT dotyczący pracy Wydziału Spraw Obywatelskich- W dniu 22 i 23 czerwca 2023 r. nie będzie możliwe załatwianie spraw w Wydziale Spraw Obywatelskich - Referacie Ewidencji Ludności (w szczególności: meldunki, zaświadczenia z ewidencji ludności, udostępnianie danych, nadawanie numeru PESEL i statusu UKR);
- W dniu 23 czerwca 2023 r. nie będzie możliwe załatwianie spraw w Wydziale Spraw Obywatelskich - Referacie Dowodów Osobistych (w szczególności: składanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, odbiór dowodów osobistych, zgłaszania utraty dowodu osobistego)
Pracę wznowimy w dniu 26 czerwca 2023 r. w nowej siedzibie mieszczącej się w Zielonej Górze przy alei Niepodległości 10.Za utrudniania serdecznie przepraszamy._________________________________________________________________________________________________Informujemy, że od 12 grudnia 2022 r. URZĄD MIASTA jest czynny od godz. 8.30.
Godziny zakończenia pracy pozostają bez zmian.
Prezydent Miasta podjął taką decyzję na podstawie przepisów o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej, które wprowadzają obowiązek zmniejszenia całkowitego zużycia prądu o 10% przez jednostki sektora finansów publicznych m. in. w zajmowanych budynkach.
Przez całą dobę można wnosić pisma do Urzędu za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, adres skrytki urzędu: /umzg/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.30 – 16.00 wtorek-czwartek 8.30 – 15.30 piątek 8.30 – 15.00- ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY
- UDOSTĘPNIENIE DANYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW I REJESTRU PESEL
- ZGŁOSZENIE WYJAZDU ZA GRANICĘ Z ZAMIAREM STAŁEGO POBYTU POZA GRANICAMI RP LUB NA OKRES PONAD 6 MIESIĘCY ORAZ ZGŁOSZENIE POWROTU Z WYJAZDU POZA GRANICE RP TRWAJĄCEGO DŁUŻEJ NIŻ 6 MIESIĘCY
- UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW I REJESTRU ZAMIESZKANIA CUDZOZIEMCÓW
- ZAMELDOWANIE NA POBYT CZASOWY PONAD 3 MIESIĄCE
- ZAMELDOWANIE CUDZOZIEMCA NA POBYT STAŁY I CZASOWY
- WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO I CZASOWEGO TRWAJĄCEGO PONAD 3 MIESIĄCE
- UZYSKANIE DOWODU OSOBISTEGO
- ZGŁOSZENIE UTRATY LUB USZKODZENIA DOWODU OSOBISTEGO
- WYMELDOWANIE LUB UCHYLENIE CZYNNOŚCI ZAMELDOWANIA (WYMELDOWANIA) W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
- NADANIE NUMERU PESEL
- UDOSTĘPNIENIE DANYCH Z REJESTRU DOWODÓW OSOBISTYCH UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z WYDAWANIEM DOWODÓW OSOBISTYCH
- ZAWIESZANIE I COFANIE ZAWIESZENIA CERTYFIKATÓW ZAMIESZCZONYCH W WARSTWIE ELEKTRONICZNEJ DOWODU OSOBISTEGO
- ZGŁOSZENIE NIEUPRAWNIONEGO WYKORZYSTANIA DANYCH OSOBOWYCH
- ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY LUB CZASOWY W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
- CENTRALNY REJESTR WYBORCÓW - Wniosek o ujęcie w stałym obwodzie głosowania
- SPRAWDZENIE DANYCH W CENTRALNYM REJESTRZE WYBORCÓW
- UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI O UJĘCIU W SPISIE WYBORCÓW
- ZASTRZEŻENIE ALBO COFNIĘCIE ZASTREŻENIA NUMERU PESEL
- Działalność gospodarcza ›
- Gospodarka odpadami ›
- Gospodarowanie nieruchomościami, dzierżawy, sprzedaż ›
- Licencje, zezwolenia ›
- Małżeństwa, urodzenia, zgony, zmiana imion i nazwisk ›
- Ochrona środowiska ›
- Ośrodki szkolenia kierowców ›
- Podatki i opłaty lokalne ›
- Pomoc społeczna ›
- Rejestracja pojazdów ›
- Reklamy i punkty handlowe ›
- Zgromadzenia ›
- Sprawy mieszkaniowe ›
- Stacje diagnostyczne ›
- Uprawnienia do kierowania (prawa jazdy) ›
- Wojsko ›
- Planowanie przestrzenne ›
- Zakładanie szkół i placówek niepublicznych ›
- Zdrowie, kultura i sport ›
- Świadczenia rodzinne ›
- Ulgi i zwolnienia ›
- Stypendia, wyprawka szkolna ›
- Ławnicy sądowi ›
- OBSŁUGA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH ›
- Stowarzyszenia ›
- Wydział Sportu Kultury i Turystyki ›
- Stowarzyszenia, kluby sportowe ›
- Udostępnianie dokumentów w trybie dostępu do informacji publicznej ›
- Geodezja, ewidencja gruntów i budynków ›
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych ›
- Warunki zabudowy ›
- Ochrona zieleni ›
- Lasy komunalne ›
- Zgromadzenia, imprezy artystyczne i rozrywkowe, imprezy masowe ›
- Inicjatywa lokalna ›
- Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości ›
- Pomoc zdrowotna dla nauczycieli ›
- PRACE KONSERWATORSKIE I BUDOWLANE ›