ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Komunikat Prezydenta Miasta Zielona Góra o możliwości składania dodatkowych wniosków dotyczących uzyskania dotacji Miasta na rewitalizację miejskich kamienic będących w rejestrze zabytków z ich docelową realizacją w 2024 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na wniosek mieszkańców Prezydent Miasta Zielona Góra wyznacza dodatkowy termin składania wniosków dotyczących uzyskania dotacji Miasta na rewitalizację miejskich kamienic będących w rejestrze zabytków z ich docelową realizacją w 2024 r.
 
Dodatkowy termin przyjmowania wniosków o dotację rozpoczyna się z dniem
02 października 2023 r.
Dodatkowy termin zakończenia przyjmowania wniosków o dotację upływa z dniem
15 listopada 2023 r.
 
Szczegóły taki jak:
  • Uchwałą Pełniącego Funkcję Rady Miasta Zielona Góra nr XI.55.2015 z dnia 12.03.2015;
  • Treść wniosku o udzielenie dotacji celowej;
  • Treść sprawozdania z wykorzystania dotacji;
  • Wykaz dokumentów potrzebnych przy ubieganiu się o dotację celową umieszczone są na stronie miejskiej Urzędu Miasta Zielona Góra.
 
Szczegółowe informacje związane ze składanym wnioskiem można uzyskać w Departamencie Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Zielona Góra ul. Podgórna 22, II p. pok. 205 lub telefonicznie pod nr (68) 45 64 205.
Wnioski wraz kompletem wymaganych załączników należy składać w sekretariacie Departamentu Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, II p. pok. 203.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bartosz Czerniawski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-22 09:27:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Bartosz Czerniawski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-22 09:31:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Bartosz Czerniawski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-22 09:31:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
35 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Komunikat Departamentu Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Zielona Góra przypominający Przedsiębiorcom o obowiązku dokonania opłaty III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2023 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 11 września 2023 r.
 
K  O  M  U  N  I  K  A  T    
 
 
Departament Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Zielona Góra przypomina Przedsiębiorcom o obowiązku dokonania opłaty     III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2023 r.
Obowiązek wynika z art. 111 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz.165 – tekst jednolity z późn.zm.).
 
Opłatę należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie tj. do dnia  30 września 2023 r.  przelewem  na rachunek bankowy  – PKO BP S.A. I Oddział w Zielonej Górze Nr 83 1020 5402 0000 0702 0028 0784 lub do kasy Urzędu Miasta  ( kasa miejska – parter budynku, ul. Podgórna 22,  czynna  od poniedziałku do piątku w godz. od 8 30 do 14 00 ). 
 
Niedokonanie opłaty III raty w terminie do 30 września 2023 roku spowoduje  wygaśnięcie zezwoleń z mocy ustawy.
 
Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z przyczyn w.w. może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Wojtkowiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-11 11:54:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jerzy Wojtkowiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-11 11:55:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jerzy Wojtkowiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-11 11:55:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
220 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji