Komunikaty
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Komunikat Prezydenta Miasta Zielona Góra o możliwości składania dodatkowych wniosków dotyczących uzyskania dotacji Miasta na rewitalizację miejskich kamienic będących w rejestrze zabytków z ich docelową realizacją w 2024 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na wniosek mieszkańców Prezydent Miasta Zielona Góra wyznacza dodatkowy termin składania wniosków dotyczących uzyskania dotacji Miasta na rewitalizację miejskich kamienic będących w rejestrze zabytków z ich docelową realizacją w 2024 r.
Dodatkowy termin przyjmowania wniosków o dotację rozpoczyna się z dniem
02 października 2023 r.
02 października 2023 r.
Dodatkowy termin zakończenia przyjmowania wniosków o dotację upływa z dniem
15 listopada 2023 r.
15 listopada 2023 r.
Szczegóły taki jak:
- Uchwałą Pełniącego Funkcję Rady Miasta Zielona Góra nr XI.55.2015 z dnia 12.03.2015;
- Treść wniosku o udzielenie dotacji celowej;
- Treść sprawozdania z wykorzystania dotacji;
- Wykaz dokumentów potrzebnych przy ubieganiu się o dotację celową umieszczone są na stronie miejskiej Urzędu Miasta Zielona Góra.
Szczegółowe informacje związane ze składanym wnioskiem można uzyskać w Departamencie Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Zielona Góra ul. Podgórna 22, II p. pok. 205 lub telefonicznie pod nr (68) 45 64 205.
Wnioski wraz kompletem wymaganych załączników należy składać w sekretariacie Departamentu Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, II p. pok. 203.
Załączniki
Pobierz dane XML Komunikat Prezydenta Miasta Zielona Góra o możliwości składania dodatkowych wniosków dotyczących uzyskania dotacji Miasta na rewitalizację miejskich kamienic będących w rejestrze zabytków z ich docelową realizacją w 2024 r. Drukuj informację Komunikat Prezydenta Miasta Zielona Góra o możliwości składania dodatkowych wniosków dotyczących uzyskania dotacji Miasta na rewitalizację miejskich kamienic będących w rejestrze zabytków z ich docelową realizacją w 2024 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bartosz Czerniawski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-22 09:27:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Bartosz Czerniawski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-22 09:31:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Bartosz Czerniawski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-22 09:31:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 35 raz(y) |
Komunikat Departamentu Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Zielona Góra przypominający Przedsiębiorcom o obowiązku dokonania opłaty III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2023 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 11 września 2023 r.
K O M U N I K A T
Departament Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Zielona Góra przypomina Przedsiębiorcom o obowiązku dokonania opłaty III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2023 r.
Obowiązek wynika z art. 111 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz.165 – tekst jednolity z późn.zm.).
Opłatę należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie tj. do dnia 30 września 2023 r. przelewem na rachunek bankowy – PKO BP S.A. I Oddział w Zielonej Górze Nr 83 1020 5402 0000 0702 0028 0784 lub do kasy Urzędu Miasta ( kasa miejska – parter budynku, ul. Podgórna 22, czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8 30 do 14 00 ).
Niedokonanie opłaty III raty w terminie do 30 września 2023 roku spowoduje wygaśnięcie zezwoleń z mocy ustawy.
Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z przyczyn w.w. może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Pobierz dane XML Komunikat Departamentu Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Zielona Góra przypominający Przedsiębiorcom o obowiązku dokonania opłaty III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2023 r. Drukuj informację Komunikat Departamentu Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Zielona Góra przypominający Przedsiębiorcom o obowiązku dokonania opłaty III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2023 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jerzy Wojtkowiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-11 11:54:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jerzy Wojtkowiak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-11 11:55:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jerzy Wojtkowiak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-11 11:55:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 220 raz(y) |