ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przetwarzaniu odpadów na istniejącej instalacji fermentacji osadów zlokalizowanej na terenie oczyszczalni ścieków w Zielonej Górze (dz. nr ewid. 470/2, 470/3, 470/4, 470/5, 470/6, 470/7, 470/8, 470/9, 470/10, 470/11, 470/12, 470/13, 470/14 obr. 0059)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-09-28 13:30:45 przez Maciej Kościelniak

Akapit nr - brak tytułu

Na podstawie art. 33 i art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Zielona Góra informuje o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
 
 przetwarzaniu odpadów na istniejącej instalacji fermentacji osadów zlokalizowanej na terenie oczyszczalni ścieków w Zielonej Górze
(dz. nr ewid. 470/2, 470/3, 470/4, 470/5, 470/6, 470/7, 470/8, 470/9, 470/10, 470/11, 470/12, 470/13, 470/14 obr. 0059)
 
  1. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zostało wszczęte dnia 21 marca 2023 r. na wniosek Pana Krzysztofa Witkowskiego, reprezentującego „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Zjednoczenia 110A.
  2. Przed wydaniem decyzji przeprowadzana jest ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
  3. Informacje o wniosku, raporcie o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a także postanowieniach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. i Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie uzgadniających warunki realizacji przedsięwzięcia oraz opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zielonej Górze w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych, umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Prezydenta Miasta Zielona Góra pod numerami: 90/2023, 91/2023, 221/2023, 222/2023, 223/2023, 224/2023 i 225/2023.
  4. Informuje się o:
  • możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy w Biurze Ochrony Środowiska Departamentu Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Zielona Góra (pok. 109 budynku przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze) w godz. 830-1600 w poniedziałki i 830-1530 od wtorku do czwartku i 830-1500 w piątki) po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie (68 45 44 658) lub drogą elektroniczną ( ),
  • możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski składać można, w terminie 30 dni od dnia wywieszenia (publikacji) ogłoszenia, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, stanowisko 5 lub 6, ustnie do protokołu w Biurze Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zielona Góra, ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, pok. 109 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres . Uwagi i wnioski złożone po tym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.
  1. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach wydana zostanie przez Prezydenta Miasta Zielona Góra po rozpatrzeniu uwag i wniosków.
« powrót do poprzedniej strony