Biuro Budżetu i Rachunkowości (WB)
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Budżetu i Rachunkowości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-06-23 08:02:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Wydział Budżetu i Rachunkowości
Naczelnik wydziału - Regina Renc
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
Sekretariat wydziału - pokój 609
tel.: (+48) 68 45 64 609
fax: (+48) 68 45 64 155
email.:
Do głównych zadań Wydziału Budżetu i Rachunkowości należy:
-
opracowywanie wieloletniego planu finansowego miasta, projektu budżetu miasta oraz uchwał i zarządzeń wykonawczych dotyczących zmian w budżecie;
-
dokonywanie okresowych analiz i ocen realizacji budżetu oraz zapewnienie jego prawidłowego wykonania;
-
prowadzenie rachunkowości budżetowej oraz obsługa finansowo- księgowa urzędu;
-
prowadzenie rachunkowości budżetu miasta;
-
obsługa kredytów bankowych i pożyczek oraz papierów wartościowych;
-
prowadzenie wartościowej ewidencji mienia komunalnego;
-
sporządzenie sprawozdawczości zbiorczej z wykonania budżetu miasta;
-
opracowywanie informacji statystycznych z zakresu działania wydziału;
-
obsługa finansowa Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym;
-
obsługa finansowa Gminnego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska;
-
współpraca z Wydziałem Funduszy Europejskich w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich;
-
redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania wydziału.
Link do zakładki: NUMERY KONT BANKOWYCH