ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Biuro Administracji Budowlanej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Biuro Administracji Budowlanej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Biuro Administracji Budowlanej
 
siedziba ul. Podgórna 22 , V p.
  • Kierownik Biura: Jolanta Musiał - pok. 514,
    tel. (+48) 68 45 64 594
    e-mail: 


Do głównych zadań Biura Administracji Budowlanej należy prowadzenie procedu w sprawach:
  • decyzji pozwoleń na budowę,
  • pozwoleń na rozbiórkę,
  • decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
  • zmiany decyzji pozwoleń na budowę,
  • przeniesienia decyzji pozwoleń na budowę,
  • przyjęcia zgłoszenia o przystąpieniu   do wykonywania robót budowlanych,
  • zgłoszenia o zamiarze zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego,
  • zaświadczeń o samodzielności lokali,
  • zaświadczeń o powierzchni lokali mieszkalnych,
  • udzielanie lub odmowa udzielenia zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.
http://bip.zielonagora.pl/procedury/4/wydzial/1/ - link co i jak załatwić w urzędzie? Budowy – Karty usługi publicznej – RI-01, RI-02, RI-03, RI-04, RI-05, RI-06, RI-07.
 
Kontakt z inspektorami 
 
 
  •    - starszy inspektor - pok. 511, tel. (+48) 68 45 64 531
  •    - starszy inspektor - pok. 511, tel. (+48) 68 45 64 521
  •   - starszy inspektor - pok. 511, tel. (+48) 68 45 64 511
  •    - starszy inspektor - pok. 515, tel. (+48) 68 45 64 515
  •    - starszy inspektor - pok. 515, tel. (+48) 68 45 64 515
  •    - główny specjalista - pok. 516, tel. (+48) 68 45 64 516
  • – starszy inspektor - pok. 516, tel. (+48) 68 45 64 516
  •  - starszy inspektor - pok. 510, tel. (+48) 68 45 64 510
  •  - starszy inspektor - pok. 510, tel. (+48) 68 45 64 510
  • – podinspektor - pok 510, tel. (+48) 68 45 64 530
  •    - główny specjalista - pok. 504a, tel. (+48) 68 45 64 520
PROWADZONE REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWUM
Sporządzanie sprawozdań w zakresie ruchu budowlanego (pozwolenia, zaświadczenia, zgłoszenia, reklamy, odbiory - zbiór archiwalny:
  •    - starszy inspektor- pok. 506 tel. (+48) 68 45 64 506
  • – inspektor – pok. 506 tel. (+48) 68 45 64 536
  • – prac. Interwencyjny - pok. 506 tel. (+48) 68 45 64 506
 
 
Zasady udostępniania informacji archiwalnych
Udostępnienie danych z rejestrów odbywa się wyłącznie na pisemny wniosek:
  • sądy, biegli sądowi,
  • urzędy skarbowe,
  • wojewoda lubuski – odwołania,
  • uprawnione organy,
  • strony w trakcie postępowania administracyjnego oraz po jego zakończeniu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Redaktor BIP Jerzy Wojtkowiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Redaktor BIP Jerzy Wojtkowiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-17 13:10:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jerzy Wojtkowiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-17 13:10:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Bartosz Czerniawski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-18 09:20:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
50746 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »