Centralny Rejestr Spraw
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Status prowadzonej sprawy w Urzędzie Miasta
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-03-09 14:53:35 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Udostępniamy państwu wyszukiwarkę dającą możliwość sprawdzenia za pośrednictwem strony internetowej statusu prowadzonych spraw w Urzędzie Miasta.
Wyszukiwarka umożliwia uzyskanie informacji o:
Cały czas informację o statusie sprawy można uzyskać dzwoniąc do odpowiedniego sekretariatu Wydziału lub skorzystać z telefonu komórkowego po wejściu na stronę internetową:
wap.zielonagora.pl
Na dokumencie otrzymanym z Urzędu znajdujemy znak pisma:
SS.S.1111111-11/04
lub przy przyjmowaniu pisma w Urzędzie uzyskujemy tzw. ID pisma:
1111111
lub w przypadku założenia sprawy nadawane jest tzw. ID sprawy:
1111111
Identyfikatory pisma można również uzyskać dzwoniąc lub pisząc e-mail do odpowiedniego sekretariatu Wydziału.
Pozyskany identyfikator ten należy wpisać w odpowiednim polu wyszukiwarki, starannie uwzględniając wszystkie kropki, ukośniki i myślniki.
Wyszukiwarka udostępnia informacje o sprawach rozpoczętych w Urzędzie po 1 stycznia 2000 r.
Informacje aktualizowane są na bieżąco.
Wyszukiwarka umożliwia uzyskanie informacji o:
- dacie wpływu pisma do wydziału/komórki organizacyjnej UM,
- znaku sprawy - w przypadku założenia sprawy,
- nazwie komórki organizacyjnej wydziału, w której aktualnie znajduje się pismo,
- statusie sprawy (sprawa w toku, sprawa zakończona).
- udzielonej odpowiedzi
Cały czas informację o statusie sprawy można uzyskać dzwoniąc do odpowiedniego sekretariatu Wydziału lub skorzystać z telefonu komórkowego po wejściu na stronę internetową:
Jak uzyskać informację o piśmie lub sprawie ?
Na dokumencie otrzymanym z Urzędu znajdujemy znak pisma:
lub przy przyjmowaniu pisma w Urzędzie uzyskujemy tzw. ID pisma:
lub w przypadku założenia sprawy nadawane jest tzw. ID sprawy:
Identyfikatory pisma można również uzyskać dzwoniąc lub pisząc e-mail do odpowiedniego sekretariatu Wydziału.
Pozyskany identyfikator ten należy wpisać w odpowiednim polu wyszukiwarki, starannie uwzględniając wszystkie kropki, ukośniki i myślniki.
Wyszukiwarka udostępnia informacje o sprawach rozpoczętych w Urzędzie po 1 stycznia 2000 r.
Informacje aktualizowane są na bieżąco.