ˆ

Urząd Miasta

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Biuro Obsługi Interesanta

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-01-14 08:46:57 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Interesant jest przyjmowany w nowoczesnej sali pozbawionej szyb, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem. Załatwianie sprawy w jednym miejscu pozwala na skrócenie czasu obsługi interesanta.

Akapit nr - brak tytułu

 

ul. Podgórna 22 (parter)
65-424 Zielona Góra
(+48) 68 45 64 834
(informacja dot. spraw załatwianych w Urzędzie Miasta)

Czynne jest:

w poniedziałki w godz. 8:00 - 16:00
pozostałe dni robocze w godz. 7:30 - 15:30
Kasy czynne są:
od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 14:00
 



Stanowisko nr 1
Opłata Skarbowa,
(+48) 068 45 64 827

Stanowisko nr 2
Gospodarka nieruchomościami, geodezja,
(+48) 068 45 64 830
Wydział Geodezji i Gospodarowania Mieniem

Stanowiska nr 3
Działalność Gospodarcza
(+48) 068 45 64 829
Wydział Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej

Stanowiska nr 4
Referat Planowania Przestrzennego
(+48) 068 45 64 828
Wydział Planowania Przestrzennego i Budownictwa

Stanowisko nr 5
Referat Administracji Budowlanej
(+48) 068 45 64 831
Wydział Planowania Przestrzennego i Budownictwa

Stanowiska nr 6
Dodatki mieszkaniowe
(+48) 45 64 832
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

INFORMACJA
(+48) 068 45 64 834
 

Uwagi i komentarze

Osoby posiadające własne konto pocztowe mogą przesyłać swoje uwagi na adres:

<e-mail>




Dla osób nieposiadających własnych kont poczty elektronicznej przygotowaliśmy formularz


( kliknij )

Z góry dziękujemy za współpracę

 

O Biurze Obsługi Interesanta

Interesant jest przyjmowany w nowoczesnej sali pozbawionej szyb, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem.

Załatwianie sprawy w jednym miejscu pozwala na skrócenie czasu obsługi interesanta.

Biuro zostało wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt do obsługi interesantów.
Wszystkie pisma wpływające do urzędu rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów "RISS", który służy do monitorowania ich obiegu. Dzięki temu w każdej chwili można ustalić, kiedy dany dokument wpłynął, gdzie się znajduje oraz kto, w jakim czasie i z jakim skutkiem sprawę załatwił.

« powrót do poprzedniej strony