Urząd Miasta
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Biuro Obsługi Interesanta
Informacja ogłoszona dnia 2011-01-14 08:46:57 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Interesant jest przyjmowany w nowoczesnej sali pozbawionej barier, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem. Załatwianie sprawy w jednym miejscu pozwala na skrócenie czasu obsługi interesanta.
Akapit nr 2 - brak tytułu

ul. Podgórna 22 (parter)
65-424 Zielona Góra
(+48) 68 45 64 833
(informacja dot. spraw załatwianych w Urzędzie Miasta)
Kasy czynne są:
65-424 Zielona Góra

(informacja dot. spraw załatwianych w Urzędzie Miasta)
od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 14:00
Stanowisko nr 2
Departament Inwestycji i Zarządzania Drogami


Stanowiska nr 3
Działalność Gospodarcza
(+48) 68 45 64 829
Wydział Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej
Działalność Gospodarcza


Stanowiska nr 4
Działalność Gospodarcza
Działalność Gospodarcza
Stanowisko nr 5
Departament Rozwoju Miasta
(+48) 68 45 64 828
Departament Rozwoju Miasta

Stanowisko nr 6
Departament Rozwoju Miasta


INFORMACJA

Uwagi i komentarze
Osoby posiadające własne konto pocztowe mogą przesyłać swoje uwagi na adres:
Dla osób nieposiadających własnych kont poczty elektronicznej przygotowaliśmy formularz

( kliknij )
Z góry dziękujemy za współpracę
Dla osób nieposiadających własnych kont poczty elektronicznej przygotowaliśmy formularz

( kliknij )
Z góry dziękujemy za współpracę
O Biurze Obsługi Interesanta
Interesant jest przyjmowany w nowoczesnej sali pozbawionej barier, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem.

Załatwianie sprawy w jednym miejscu pozwala na skrócenie czasu obsługi interesanta.

Biuro zostało wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt do obsługi interesantów.
Wszystkie pisma wpływające do urzędu rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów "RISS", który służy do monitorowania ich obiegu. Dzięki temu w każdej chwili można ustalić, kiedy dany dokument wpłynął, gdzie się znajduje oraz kto, w jakim czasie i z jakim skutkiem sprawę załatwił.
Wszystkie pisma wpływające do urzędu rejestrowane są w elektronicznym systemie obiegu dokumentów "RISS", który służy do monitorowania ich obiegu. Dzięki temu w każdej chwili można ustalić, kiedy dany dokument wpłynął, gdzie się znajduje oraz kto, w jakim czasie i z jakim skutkiem sprawę załatwił.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Prezydent Miasta Zielona Góra Janusz Kubicki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Redaktor BIP Jerzy Wojtkowiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-14 08:26:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Rutkowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-14 08:46:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Bartosz Czerniawski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-01-26 14:56:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 38526 raz(y) |