ˆ

Decyzja środowiskowa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Informacja ogłoszona dnia 2021-10-14 13:11:33 przez Maciej Kościelniak, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), w związku z art. 74 ust. 3 oraz na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm.), Prezydent Miasta Zielona Góra informuje strony postępowania o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
 
zbieraniu odpadów opakowaniowych na działce nr 196, obr. 0012 przy ul. Gorzowskiej 20 w Zielonej Górze
  1. Decyzja została wydana dla STELMET S.A. z siedzibą w Zielonej Górze.
  2. Informacje o podjętej decyzji zostały umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Prezydenta Miasta Zielona Góra na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko pod numerem 288/2021.
  3. Z treścią decyzji i dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Biura Ochrony Środowiska Departamentu Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze (pok. 109, w godz. 730-1600 w poniedziałki, 730-1530 od wtorku do czwartku i 730-1500 w piątki).
  4. Na podstawie art. 111 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Prezydenta Miasta Zielona Góra w terminie 14 dni od dnia doręczenia przedmiotowej decyzji. Doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
  5. Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na stronie BIP Urzędu Miasta Zielona Góra na okres 14 dni, tj. w terminie: 14.10.2021 r. – 28.10.2021 r. (treść dostępna poniżej)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maciej Kościelniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-14 13:10:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Kościelniak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-14 13:11:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Kościelniak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-14 13:11:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
29 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony