ˆ

Zamówienia publiczne

Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wokół Filharmonii Zielonogórskiej i iluminacji kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej” w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra”

Szczegóły informacji

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Zagospodarowanie terenu wokół Filharmonii Zielonogórskiej i iluminacji kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej” w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra”

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Prezydent Miasta Zielona Góra

Finansowanie: Współfinansowany ze środków UE

Nr UZP: 594303-N-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-10-17 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-10-17 10:45:00

Ogłoszono dnia: 2017-10-04 przez Beata Żuchowska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyla informację: Beata Żuchowska Data wytworzenia informacji: 2017-10-04 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Beata Żuchowska Data wprowadzenia do BIP 2017-09-29 11:44:49
Wprowadził informację do BIP: Beata Żuchowska Data udostępnienia informacji: 2017-10-04 07:52:53
Osoba, która zmieniła informację: Beata Żuchowska Data ostatniej zmiany: 2017-10-17 11:23:42
Artykuł był wyświetlony: 160 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu