Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2018r. poz. 1945 z późn.zm.) oraz uchwały nr LIX.766.2017 z dnia 28 listopada 2017r., zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Zielonej Górze – Śródmieście 18, dla obszarów w rejonie:
- zbiegu ulic: ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego i ul. Stefana Batorego;
- ul. Jana Keplera i ul. Ułańskiej;
- ul. Kazimierza Wielkiego;
- ul. Mariackiej i ul. Stefana Żeromskiego;
- ul. Stefana Żeromskiego i ul. Św. Jadwigi,
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 14 lutego 2019r. do 7 marca 2019r. w siedzibie Urzędu Miasta w Zielonej Górze przy ul. Podgórna 22, 65-24 Zielona Góra, w pokoju nr 809, w godzinach od 8.00 do 14.00.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 28 lutego 2019r. w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22, w pokoju nr 810, o godzinie 14.00.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie do Prezydenta Miasta Zielona Góra z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2019r.
w sprawie przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 39, w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018r. poz. 2081 z późn.zm.), zawiadamiam o możliwości zapoznania się, w dniach od 14 lutego 2019r. do 7 marca 2019r., z projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Zielonej Górze – Śródmieście 18, dla obszarów j.w., wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i z dokonanymi opiniami i uzgodnieniami, w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22, 65-424 Zielona Góra, w pokoju nr 809, w godzinach od 8.00 do 14.00.
Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do ww. dokumentu, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, do Prezydenta Miasta Zielona Góra, w formie pisemnej, ustnie do protokołu w pokoju 809 oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: rozwojmiasta@um.zielona-gora.pl w terminie od 14 lutego 2019r. do 21 marca 2019r.
Uwaga/wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres wnioskodawcy oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Zielona Góra.
]]>