Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016r. poz. 778 z późn. zm.) oraz uchwały XLIII.539.2017 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 24 stycznia 2017 r., zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Zielonej Górze – Śródmieście 2, dla obszaru ograniczonego: ul. Wazów, ul. Ludwika Waryńskiego, ul. Lwowską, ul. Piaskową, ul. Podgórną i ul. Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 5 do 27 czerwca 2017 r., w siedzibie Urzędu Miasta w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 22, 65-424 Zielona Góra, w pokoju nr 809, w godzinach od 8.00 do 14.00.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 21 czerwca 2017 r. w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 w pokoju nr 810 o godzinie 14.30.
Zmiana planu miejscowego obejmuje zapisy w zakresie komunikacji, infrastruktury technicznej oraz parametrów zabudowy.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie do Prezydenta Miasta Zielona Góra z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 lipca 2017 r.
w sprawie przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Na podstawie art. 39, w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) zawiadamiam o możliwości zapoznania się, w dniach od 5 do 27 czerwca 2017 r., z projektem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Zielonej Górze – Śródmieście 2, dla obszaru j.w., wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz z dokonanymi opiniami i uzgodnieniami, w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22, 65-424 Zielona Góra, w pokoju nr 809, w godzinach od 8.00 do 14.00.
Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do ww. dokumentu, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, do Prezydenta Miasta Zielona Góra, w formie pisemnej, ustnie do protokołu w pokoju 809 oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: rozwojmiasta@um.zielona-gora.pl w terminie od 5 czerwca do 11 lipca 2017 r.
Uwaga/wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres wnioskodawcy oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Zielona Góra.
]]>