DO-OR-III.2110.24.2019
Inspektor
Zielona Góra
1
1
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych w Departamencie Edukacji i Spraw Społecznych
2019-07-03
2019-07-15 16:00:00
KADRY
Prezydent Miasta Zielona Góra
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej 3 letni staż pracy w samorządzie terytorialnym,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Oświaty i Spraw Społecznych: ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018r. poz. 450 z późn. zm ), ustawa o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018r. poz. 2190 z późn. zm.), ustawa o zdrowiu publicznym (Dz. U. z 2018 r. poz 1492), ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. 1510 z późn. zm.),
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
]]>
- komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- obsługa komputera oraz systemów informatycznych.
]]>
- zakres odpowiedzialności:
- nadzór nad zakładami działalności leczniczej (Hospicjum im. Lady of Warsaw, Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ) w zakresie realizacji zadań statutowych
- prowadzenie spraw związanych z działalnością podmiotów leczniczych - Hospicjum im. Lady of Warsaw i Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk” SP ZOZ – w zakresie weryfikacji tworzonych przez nich aktów prawnych,
- prowadzenie procedury konkursowej na stanowiska kierowników miejskich jednostek („Promyk”, Hospicjum),
- koordynowanie działań realizowanych przez podmioty i organizacje pozarządowe,
- ogłoszenia otwartych konkursów ofert z zakresu ochrony i promocji zdrowia dla organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w tym: procedura konkursowa (przygotowanie zarządzeń o konkursie wraz z ogłoszeniami, zestawianiem ofert, przygotowywaniem dokumentów na komisje, protokołów, wyników), przygotowanie, rejestracja i zawieranie umów, przekazywanie dotacji, rozliczanie dotacji,
- sporządzanie umów dla organizacji pozarządowych zgodnie z art. 19a ww. ustawy – tzw. „małych grantów” (w tym rejestracja umów) przekazywanie środków i rozliczanie dotacji,
- sporządzanie dla szkół zwiększeń planu budżetu w związku z realizacją zadań z zakresu ochrony i promocji zdrowia,
- współdziałanie z różnymi jednostkami organizacyjnymi zajmującymi się promocją zdrowia i edukacją zdrowotną,
- współpraca z podmiotami wykonującymi działalność leczniczą oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie profilaktyki zdrowotnej dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych,
- sporządzanie okresowych sprawozdań, analiz, ocen z zakresu ochrony i promocji zdrowia,
- wypełnianie ankiet, formularzy, sprawozdań dot. ochrony i promocji zdrowia,
- zawieranie i realizacja porozumień gminy z organami administracji państwowej lub samorządowej,
- sporządzanie wniosków o wyposażenie gabinetów profilaktyki zdrowotnej,
- opracowanie projektu budżetu i jego realizacja oraz sporządzanie sprawozdań z wykonywania budżetu i założeń polityki społecznej Miasta w dziedzinie ochrony i promocji zdrowia,
- wykonywanie na polecenie przełożonego innych zadań zgodnych z zakresem działania Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych wynikających z aktów prawa powszechnie obowiązującego.
- zakres uprawnień:
- do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych,
- dostęp do Internetu i poczty elektronicznej.
]]>
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Zachodniej 63 a,
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
]]>
6%
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
]]>
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
]]>
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko inspektor DE-WO”.
]]>
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
]]>
Treść ogłoszenia
https://bip.zielonagora.pl/system/pobierz.php?plik=Ogloszenie_24-DE-WO.pdf&id=60782