Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie i aktualizacja mapy zasadniczej i mapy ewidencji gruntów i budynków ,
- wykonywanie prac związanych z udostępnianiem materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- wydawanie licencji określającej uprawnienia podmiotu dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionych materiałów zasobu,
- ustalanie wysokości opłat za udostępnianie materiałów zasobu w ramach zgłoszonych prac geodezyjnych,
- wykonywanie prac reprodukcyjnych materiałów udostępnianych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- klauzulowanie i opisywanie materiałów wychodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy w zakresie gruntów rolnych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie sprawozdań i ankiet dotyczących powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- za prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań wynikających z ustaw, a w szczególności:
- Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- o gospodarce nieruchomościami,
- Instrukcji kancelaryjnej,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Kodeksu cywilnego,
- o ochronie danych osobowych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- odpowiedzialność materialna za powierzone składniki majątku urzędu,
- zakres uprawnień:
- dostęp i uprawnienia użytkownika systemów informatycznych w biurze,
- użytkowanie majątku urzędu zgodnie z kartą indywidualnego wyposażenia pracownika,
- upoważnienie do wystawiania dokumentów obliczenia opłaty oraz licencji za udostępnianie materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, czynności i usługi,
]]>