Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Komunikacji
Data udostępnienia: 2017-10-03
Ogłoszono dnia: 2017-10-03 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2017-10-13 15:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.54.2017
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 18. rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- niekaralność za przestępstwo umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej trzyletni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Komunikacji, a w szczególności zagadnień wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych, ustawy o kierujących i przepisów wykonawczych, ustawy Kodeks postępowania-administracyjnego oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy instytucjach administracji publicznej,
- znajomość języka niemieckiego, angielskiego lub francuskiego,
- wysoka kultura osobista, lojalność,
- umiejętność poprawnego wyciągania wniosków,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- staranność, samodzielność, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- dokonywanie rejestracji pojazdów oraz zmian danych zamieszczanych w dowodach rejestracyjnych;
- wyrejestrowywanie pojazdów oraz wycofywanie czasowe pojazdów z ruchu na wniosek ich właścicieli;
- wprowadzanie wszelkich zmian dotyczących pojazdów do informatycznej kartoteki pojazdów.
- wydawanie i cofanie praw jazdy;
- zakładanie i prowadzenie akt ewidencyjnych kierowców;
- wprowadzanie danych do produkcji praw jazdy i ich elektroniczne przesyłanie
- zakres uprawnień;
- dostęp i uprawnienia użytkownika systemów informatycznych prowadzonych w wydziale;
- użytkowanie majątku urzędu zgodnie z kartą indywidualnego wyposażenia pracownika;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Sienkiewicza 8A;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: bezpośredni kontakt z petentami, praca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-10-13 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko podinspektor w Wydziale Komunikacji”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dudrak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KADRY |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-03 11:22:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-03 11:23:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-20 15:03:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3297 raz(y) |