Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.65.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.65.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. ITS
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Analiz i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Departamencie Inwestycji i Zarządzania Drogami
Data udostępnienia: 2017-11-07
Ogłoszono dnia: 2017-11-07 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2017-11-17 15:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.65.2017
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe techniczne,
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (rządowej lub samorządowej), w zakresie branży drogowej
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań zarządcy drogi wynikających z ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych do tej ustawy, w szczególności w zakresie inteligentnych systemów transportowych (ITS), Prawa o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych w zakresie zarządzania ruchem na drogach oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego, Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, szczególnych zasad realizacji inwestycji drogowych oraz umiejętność ich właściwego stosowania;
- znajomość zagadnień z zakresu modelowania ruchu w skali mikro i makroskopowej, bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- znajomość oprogramowania do modelowania ruchu drogowego,
- doświadczenie w przygotowywaniu, nadzorze lub weryfikacji dokumentacji projektowych dla dróg publicznych,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
- prawo jazdy kat. B
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia z tematyki inżynierii ruchu drogowego, transportu,
- umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres odpowiedzialności:
1. Wdrożenie, utrzymanie, rozwój ITS:
- prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, wdrożenia, rozwoju i bieżącego utrzymania urządzeń ITS,
w tym m.in. bieżący kontakt z wykonawcami realizującymi i utrzymującymi urządzenia ITS na zlecenie Urzędu Miasta - przygotowanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zamówienia na wykonanie dokumentacji technicznej, instalacji oraz utrzymania urządzeń ITS; w przypadku realizacji urządzeń ITS w ramach innych zadań inwestycyjnych – współpraca z innymi pracownikami departamentu;
- wykonywanie obowiązków członka komisji przetargowej w trakcie postępowania i po zakończeniu postępowania albo przygotowanie dokumentów niezbędnych do zlecenia wykonania dokumentacji technicznej, instalacji oraz utrzymania urządzeń ITS w trybie zamówienia - zgodnie z odrębnymi przepisami, w tym regulaminu zamówień publicznych i zamówień;
- przyjmowanie zgłoszeń o działaniu urządzeń ITS i przekazywanie wykonawcy w celu usunięcia awarii/usterki zgodnie z umową;
- nadzór nad realizacją umowy;
- odbiór prac, bieżące rozliczanie realizacji umowy poprzez kontrolę merytoryczną wykazów zleceń oraz innych dokumentów finansowo-księgowych, zgodnie z odrębnym zarządzeniem, będących podstawą płatności,
- wykorzystywanie oprogramowania do modelowania ruchu drogowego oraz innych niezbędnych narzędzi do bieżącej weryfikacji i koordynacji funkcjonowania urządzeń ITS;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie lokalizacji i dostępu do dróg przedsięwzięć inwestycyjnych, mających wpływ na ruch drogowy;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie kształtowania planów rozwoju miasta, mających wpływ na zmiany układu drogowego i zmian w ruchu drogowym.
- współpraca przy opiniowaniu i zatwierdzaniu, przez innych pracowników Biura Analiz i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, projektów organizacji ruchu, w szczególności poprzez wykonywanie modeli i symulacji ruchu drogowego
- zbieranie i przetwarzanie danych o ruchu drogowym, pozyskanych z urządzeń ITS i monitoringu miejskiego, do realizacji bieżących zadań DI-RD;
- wykonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego
- w razie nieobecności poszczególnych pracowników Biura Analiz i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wykonywanie w zastępstwie, na polecenie przełożonego, innych czynności Biura, wynikających z Regulaminu Departamentu Inwestycji i Zarządzania Drogami
2. Wykonywanie powierzonych zadań wynikających z:
- aktów prawnych powszechnie obowiązujących,
- regulaminu organizacyjnego w zakresie realizacji zadań publicznych oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu,
- regulaminu wewnętrznego departamentu,
- innych zarządzeń wykonawczych oraz kierownictwa wewnętrznego,
- systemu zarządzania jakością,
- zakresu odpowiedzialności i uprawnień.
3. Odpowiedzialność wynikająca z prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznego za prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań, a w szczególności za:
- realizowanie powierzonych zadań zarządcy drogi, a zwłaszcza za zarządzanie i gospodarowanie pasami drogowymi,
- prawidłowe i sprawne funkcjonowanie Biura Zarządzania Drogami,
- utrzymywanie dyscypliny pracy biura,
- przestrzeganie tajemnicy służbowej,
- właściwe gospodarowanie majątkiem miasta,
- odpowiedzialność materialna za powierzone składniki majątku urzędu.
Uprawnienia prawne:
- do realizacji zadań w imieniu zarządcy drogi zgodnie z odrębnym upoważnieniem
Uprawnienia materialne:
- użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika;
- dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych i poczty elektronicznej;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórna 22;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, częściowa praca w terenie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-17 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko inspektora ds. ITS w Urzędzie Miasta Zielona Góra w Departamencie Inwestycji i zarządzania Drogami”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.65.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.65.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dudrak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KADRY |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-07 16:31:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-07 16:33:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-30 14:22:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2947 raz(y) |