Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.34.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.34.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Rozwoju Miasta – Biuro Geodezji i Katastru
Data udostępnienia: 2017-05-15
Ogłoszono dnia: 2017-05-15 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2017-05-25 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.34.2017
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe geodezyjne lub inne wyższe wraz ze średnim geodezyjnym,
- co najmniej trzyletni staż pracy w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub administracji geodezyjnej,
- znajomość przepisów prawa związanych z realizacją zadań w Biurze Geodezji i Katastru, przede wszystkim ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie prowadzenia baz danych dotyczących ewidencji gruntów i budynków, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym;
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność kompleksowego wykorzystywania posiadanej wiedzy,
- umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność,
- wysoka kultura osobista,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie prac związanych z prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków, w szczególności:
- aktualizacja operatu ewidencyjnego,
- udostępnianie wypisów z rejestru gruntów, budynków i lokali,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach;
- przetwarzanie materiałów zasobu do postaci elektronicznej.
Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- za prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań wynikających z ustaw, a w szczególności:
- z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- z rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
- z ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- odpowiedzialność materialna za powierzone składniki majątku urzędu,
- za prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań wynikających z ustaw, a w szczególności:
- zakres uprawnień:
- do wystawiania dokumentów obliczania opłaty za udostępnianie wypisów z rejestru.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórna 22
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-25 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko podinspektor w Departamencie Rozwoju Miasta”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.34.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.34.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dudrak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-05-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KADRY |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-05-15 14:11:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-05-15 14:13:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-02 19:49:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2827 raz(y) |