Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.29.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.29.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej - Biuro Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Data udostępnienia: 2017-04-12
Ogłoszono dnia: 2017-04-12 przez Prezydent Miasta Zielona Góra Janusz Kubicki
Termin składania dokumentów: 2017-04-24 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.29.2017
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
-
posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: administracja publiczna;organizacja i zarządzanie lub kierunki techniczne;
-
co najmniej 5 letni staż pracy, w tym minimum rok pracy w administracji publicznej;
-
znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych w Biurze Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych,
o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, o pośrednictwie ubezpieczeniowym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Prawo zamówień publicznych; -
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność pracy w grupie,
-
rzetelność, odpowiedzialność i staranność,
-
znajomość procedur administracyjnych,
-
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres odpowiedzialności:
-
koordynowanie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku miasta,
-
współpraca z brokerem obsługującym miasto,
-
prowadzenie spraw związanych z opisem przedmiotu zamówienia publicznego w zakresie kompleksowego ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej miasta i jednostek podległych,
-
przygotowanie projektu umowy na kompleksowe ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej miasta i jednostek podległych,
-
planowanie, zakup i prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych, sportowych i rekreacyjnych na terenach komunalnych,
-
prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem urządzeń sportowych i rekreacyjnych na terenach komunalnych,
-
prowadzenie spraw związanych z organizacją i utrzymaniem placów zabaw na terenach komunalnych,
-
rejestrowanie umów i zleceń związanych z wydatkami budżetowymi w podsystemach księgowych
w zakresie prowadzonych zadań, -
sporządzanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, szczegółowych wniosków
o przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia publicznego i zamówienia w zakresie prowadzonych zadań.-
dostęp i uprawnienia użytkownika do podsystemów informatycznych.
-
użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
-
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
praca w wymiarze 1 etatu;
-
40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
-
miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Boh. Westerplatte 23, 65 – 078 Zielona Góra;
-
umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
-
specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, częściowa praca w terenie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6 %
V. Wymagane dokumenty:
-
curriculum vitae;
-
list motywacyjny;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
-
oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-04-24 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
-
Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
-
jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:„Nabór na stanowisko inspektor w Biurze Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej”.
VII. Informacje dodatkowe:
-
kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
-
aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
-
kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
-
informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
-
dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.