Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.21.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.21.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Straż Miejska
Data udostępnienia: 2017-02-16
Ogłoszono dnia: 2017-02-16 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2017-02-28 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.21.2017
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie,
- co najmniej 3 letni staż pracy w administracji samorządowej,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku podinspektora w Straży Miejskiej. Ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o strażach gminnych, ustawy
o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks pracy znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość podstaw księgowości,
- znajomość podstaw z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość podstaw z zakresu egzekucji administracyjnej;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- przyjmowanie korespondencji oraz rejestrowanie jej w elektronicznym podsystemie obiegu dokumentacji,
- przygotowywanie dokumentacji budżetowej w zakresie działania straży, dotyczącej planowania, wykonywania budżetu oraz sprawozdawczości budżetowej,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z planowaniem i realizacją zamówień publicznych i zamówień w zakresie działania straży,
- prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem mandatów karnych, w tym zwłaszcza:
- prowadzenie ewidencji i rozliczanie mandatów,
- bieżące prowadzenie ewidencji odpisów należności z tytułu mandatów karnych oraz prowadzenie ewidencji wpływów za mandaty,
- ewidencjonowanie wpłat za mandaty na podstawie wyciągów bankowych;
- prowadzenie spraw związanych z egzekucją administracyjną mandatów karnych w zakresie:
- wystawiania tytułów wykonawczych w terminie do 6 m-cy od upływu terminu płatności mandatu
i prowadzenie ich ewidencji, - bieżącego monitorowania realizacji tytułów wykonawczych przekazanych do kom org. urz. właściwej ds. egzekucji administracyjnej,
- bieżącej aktualizacji tytułów wykonawczych;
- wystawiania tytułów wykonawczych w terminie do 6 m-cy od upływu terminu płatności mandatu
- bezpośredniego przekazywanie do kom. org. urz. właściwej do spraw rachunkowości sprawozdań z wpływów i zaległości z tytułu mandatów,
- opracowywanie zestawień i statystyk z działalności w ramach prowadzonej egzekucji,
- współdziałanie z komórką organizacyjną urzędu właściwą ds. obsługi urzędu w sprawie zaopatrzenia strażników w materiały biurowe, eksploatacyjne oraz paliwo,
- prowadzenie spraw kwatermistrzowskich straży, m.in.: zakup niezbędnego umundurowania, wyposażenia i środków zgodnie z odrębnymi przepisami,
- prowadzenie spraw związanych z kartami wydanego mienia i przewidzianego okresu użytkowania,
- przechowywanie i zabezpieczenie niezagospodarowanego umundurowania i wyposażenia,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką transportową oraz środkami przymusu bezpośredniego.
- zakres uprawnień;
- użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika;
- dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych: RISS, GRU, WYBUD
- dostęp do internetu i poczty elektronicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Boh. Westerplatte 23
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze :powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-02-28 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko podinspektor w Straży Miejskiej”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.21.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.21.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dudrak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KADRY |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-16 16:23:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-16 16:25:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-06 12:25:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3244 raz(y) |