Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR-III.2110.10.2.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR-III.2110.10.2.2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami
Data udostępnienia: 2014-11-17
Ogłoszono dnia: 2014-11-17 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2014-11-27 23:59:00
Nr ogłoszenia: OR-III.2110.10.2.2014
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych;
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Co najmniej 3 letni staż pracy;
- Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych w szczególności: Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o drogach publicznych, Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.
b. Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze projektów lub w firmie wykonawczej budowlanej lub w jednostkach administracji publicznej na stanowisku o podobnym charakterze,
- Znajomość przepisów prawnych z zakresu: administracji samorządowej, planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, kodeksu cywilnego, prawa energetycznego,
- Odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, zdolności organizacyjne, umiejętności pracy zespołowej,
- Umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zakres odpowiedzialności:
- przygotowywanie decyzji związanych z lokalizacją zjazdów z dróg publicznych i wewnętrznych, dla których rolę zarządcy pełni prezydent;
- przygotowywanie decyzji określających szczegółowe warunki techniczne budowy, przebudowy zjazdów oraz budowy, przebudowy i remontów dróg publicznych i wewnętrznych, dla których rolę zarządcy pełni prezydent;
- przygotowywanie decyzji dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu;
- opiniowanie i uzgadnianie projektów dokumentacji technicznej w zakresie koordynacji sieci technicznych uzbrojenia w pasach drogowych;
- przygotowywanie protokołów warunków technicznych w zakresie kanalizacji deszczowej w pasach drogowych;
- przygotowywanie opinii rozwiązań technicznych w związku z wydawaniem decyzji celu publicznego, decyzji o warunkach zabudowy w odniesieniu do terenów pasów drogowych i terenów przyległych;
- przygotowywanie opinii dotyczących dzierżawy, użyczenia, sprzedaży terenów pasów drogowych i terenów przyległych;
- udział w pracach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji;
- Zakres uprawnień:
- do posługiwania się pieczątką imienną w zakresie realizowania obowiązków;
- dostęp i uprawnienia użytkownika do systemów informatycznych: OTAGO, GEOZUD i ZUD.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu,
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze: powyżej 4 godzin dziennie, częściowa praca w terenie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. Osoba wytypowana przez komisję do zatrudnienia, będzie zobowiązana, przed podpisaniem umowy o pracę, do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-11-27 23:59:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko inspektora w Departamencie Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, e-mail: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 (IV piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR-III.2110.10.2.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR-III.2110.10.2.2014
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dudrak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-11-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KADRY |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-11-17 14:27:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-11-17 16:10:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-12-12 12:56:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4174 raz(y) |