Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.46.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.46.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Biura
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Budowy Dróg w Departamencie Zarządzania Drogami
Data udostępnienia: 2019-10-28
Ogłoszono dnia: 2019-10-28
Termin składania dokumentów: 2019-11-08 15:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.46.2019
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ,
- wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania;
- co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy związany z procesem inwestycyjnym,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawa budowlanego, Prawa o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- staż pracy na stanowisku kierowniczym,
- umiejętność kierowania zespołem,
- uprawienia budowlane (drogowe, konstrukcyjno-budowlane),
- staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- prawo jazdy kat. B;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres odpowiedzialności:
1. Nadzór funkcjonalny nad realizacją zadań powierzonych pracownikom Biura Budowy Dróg dotyczących pełnienia funkcji inwestora w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg, w tym m.in.:
- dokumentowanie potrzeb dotyczących realizacji inwestycji drogowych;
- przygotowywanie wniosków do instytucji rządowych o pozyskanie środków na realizację inwestycji w ramach narodowych programów budowy lub przebudowy dróg albo z rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa;
- planowanie wstępnej, szacunkowej wartości realizacji inwestycji drogowych oraz wysokości odszkodowania w celu zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych w projekcie budżetu miasta;
- przygotowanie założeń do wykonania dokumentacji technicznej inwestycji drogowych oraz zlecenia wykonania tej dokumentacji;
- zlecanie, w tym przygotowywanie niezbędnych materiałów przetargowych, a także nadzór nad wykonawcami dokumentacji projektowych dla miejskich inwestycji drogowych;
- zlecanie, w tym przygotowywanie niezbędnych materiałów przetargowych, a także koordynowanie działań wykonawców robót budowlanych dla miejskich inwestycji drogowych,
- przygotowanie założeń do umowy w sprawie budowy lub przebudowy drogi z inwestorem inwestycji niedrogowej;
- współpraca z jednostkami projektowymi przy przygotowaniu dokumentacji technicznej i dokonywaniu uzgodnień;
- zapewnienie realizacji zadań inwestora – zarządcy drogi - w zakresie przygotowania, zlecenia, wykonania, nadzoru nad robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz rozliczenie tych robót;
- udział w radach budowy,
- udział w odbiorach prac projektowych oraz robót budowlanych,
- przekazywanie placów budowy dla miejskich inwestycji drogowych,
- koordynacja i udział w procesie inwestycyjnym realizacji dróg miejskich,
2. Wykonywanie powierzonych zadań kierownika komórki organizacyjnej urzędu wynikających z:
- aktów prawnych powszechnie obowiązujących,
- regulaminu organizacyjnego w zakresie realizacji zadań publicznych oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu,
- regulaminu wewnętrznego departamentu,
- innych zarządzeń wykonawczych oraz kierownictwa wewnętrznego,
- systemu zarządzania jakością,
- zakresu odpowiedzialności i uprawnień.
3. Kierowanie Biurem Budowy Dróg w granicach określonych w regulaminie wewnętrznym Departamentu Zarządzania Drogami;
Odpowiedzialność wynikająca z prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznego za prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań, a w szczególności za:
- realizowanie powierzonych zadań zarządcy drogi i zarządzającego ruchem,
- prawidłowe i sprawne funkcjonowanie Departamentu Zarządzania Drogami,
- utrzymywanie dyscypliny pracy biura,
- przestrzeganie tajemnicy służbowej,
- właściwe gospodarowanie majątkiem miasta,
- odpowiedzialność materialna za powierzone składniki
Uprawnienia prawne:
- Wynikające z odrębnego upoważnienia do dokonywania uzgodnień projektów budowlanych oraz innych opinii i uzgodnień związanych z budową dróg
- Wynikające z odrębnego upoważnienia do podpisywania oświadczeń i pełnomocnictw do działania w imieniu i na rzecz inwestora w zakresie budowy dróg;
- Do wyznaczania do każdego zadania inwestycyjnego nadzorowanego przez biuro pracowników odpowiedzialnych za koordynację przygotowania, realizacji i rozliczenia finansowego całego zadania i za inspektorów nadzoru odpowiednich branż,
- Do podpisywania korespondencji zewnętrznej w zakresie działania Biura Budowy Dróg określonej w zakresie odpowiedzialności i uprawnień,
- Nadzorowanie robót budowlanych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.
Uprawnienia materialne:
- użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika;
- dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych i poczty elektronicznej;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórna 22;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, częściowa praca w terenie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- W przypadku nie posiadania obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-11-08 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
Parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
Z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownik Biura w Biurze Budowy Dróg”.
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
Parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
Z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownik Biura w Biurze Budowy Dróg”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.46.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.46.2019
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-10-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Dudrak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-10-28 12:57:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-10-28 13:00:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-11-29 15:07:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2826 raz(y) |