ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.42.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.42.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Obrotu Nieruchomościami w Departamencie Rozwoju Miasta

Data udostępnienia: 2019-10-07

Ogłoszono dnia: 2019-10-07 13:45:10 przez Tomasz Dudrak

Termin składania dokumentów: 2019-10-18 15:00:00

Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.42.2019

Id ogłoszenia: KADRY

Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. wykształcenie średnie,
  8. co najmniej 1 roczny staż pracy w administracji samorządowej;
  9. znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Obrotu Nieruchomościami, a w szczególności ustaw: o gospodarce nieruchomościami, Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks cywilny, ustawa o własności lokali, ustawa o księgach wieczystych i hipotece wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym oraz umiejętność ich właściwej interpretacji;
  10. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
  11. znajomość oprogramowania GIS oraz geodezyjnego (Sonet, Arc Gis, kataster).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w zespole,
  2. komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  3. umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  4. umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  5. obowiązkowość, rzetelność i staranność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Odpowiedzialność za prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań z zakresu:
    1. uzgadniania projektów przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej przez grunty stanowiące własność, współwłasność lub będących w użytkowaniu, współużytkowaniu wieczystym Miasta i Skarbu Państwa na potrzeby koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
    2. udostępniania nieruchomości Miasta i Skarbu Państwa m.in. w celu lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej.
  2. zakres uprawnień;
    1. użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
    2. dostęp i uprawnienia użytkownika do podsystemów informatycznych

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca w wymiarze 1 etatu;
  2. 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
  3. miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22
  4. umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
  5. specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; częściowa praca w terenie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
  4. oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-10-18 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
  1. Urząd Miasta Zielona Góra
    ul. Podgórna 22
    65-424 Zielona Góra
    parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
     
  2. Prosimy o dopisanie na kopercie słów:
    Nabór na stanowisko podinspektor DR-ON”.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
 
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dudrak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-07 13:44:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Dudrak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-07 13:45:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Dudrak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-10-07 13:45:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
467 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony