ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.30.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.30.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Planowania Przestrzennego w Departamencie Rozwoju Miasta

Data udostępnienia: 2019-09-01

Ogłoszono dnia: 2019-08-19 14:03:26 przez Tomasz Dudrak

Termin składania dokumentów: 2019-09-30 16:00:00

Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.30.2019

Id ogłoszenia: KADRY

Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. wykształcenie wyższe o kierunku gospodarka przestrzenna lub budowlanym,
  8. znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Urbanistyki i Planowania, a w szczególności ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,  Prawa Budowlanego, wraz z przepisami wykonawczymi do tych ustaw oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  9. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność czytania map,
  2. umiejętność pracy w zespole,
  3. komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  4. umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  5. umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  6. obowiązkowość, rzetelność i staranność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. zakres odpowiedzialności:
    1. przygotowywanie wypisów i wyrysów z mpzp i studium,
    2. sporządzanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w mpzp i studium,
    3. sporządzanie zaświadczeń o zmianie sposobu użytkowania,
    4. sporządzanie opinii o przeznaczeniu nieruchomości w mpzp i studium,
    5. udzielanie zainteresowanym informacji dotyczących ustaleń mpzp i studium,
  2. zakres uprawnień;
    1. użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika,
    2. dostęp do Internetu, poczty elektronicznej i podsystemów informatycznych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca w wymiarze 1 etatu;
  2. 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
  3. miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22
  4. umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
  5. specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; częściowa praca w terenie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
  4. oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
  5. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-09-30 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
  1. Urząd Miasta Zielona Góra
    ul. Podgórna 22
    65-424 Zielona Góra

    parter, Kancelaria Ogólna Urzędu
    prosimy o dopisanie na kopercie słów: „Nabór na stanowisko podinspektor DR-PL”.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną zniszczone.
 
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dudrak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-19 14:02:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Dudrak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-19 14:03:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Dudrak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-30 15:54:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
732 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony