Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.38.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.38.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor – specjalista ds. obsługi finansowej projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra”
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2018-08-13
Ogłoszono dnia: 2018-08-13 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2018-08-23 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.38.2018
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne,
- co najmniej 3 letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych i rachunkowości,
- znajomość następujących dokumentów: „Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020”, „Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków EFS w obszarze rynku pracy na lata 2014-2020”, „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w obsłudze finansowej projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- obsługa finansowa projektu,
- przygotowanie planu finansowego projektu,
- prowadzenie ewidencji wydatków projektu,
- nadzór nad prawidłowym rozliczaniem dokumentów finansowych przez Partnerów projektu i Wykonawców,
- prowadzenie kontroli formalnej i rachunkowej faktur i rachunków,
- bieżący monitoring wydatków z budżetem i obowiązującymi przepisami,
- opis dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi IZ,
- przygotowanie części finansowej wniosku o płatność.
- zakres uprawnień;
- dostęp i uprawnienia użytkowania do podsystemów informatycznych,
- dostęp do Internetu i poczty elektronicznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1/2 etatu;
- 20 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Bohaterów Westerplatte 23 p. 122
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze - 4 godziny dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-08-23 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko inspektor – specjalista ds. obsługi finansowej projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra” w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.38.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.38.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dudrak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KADRY |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-13 15:27:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-13 15:28:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-02 11:00:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2521 raz(y) |