Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.36.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.36.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Geodezji i Katastru w Departamencie Rozwoju Miasta
Data udostępnienia: 2018-08-01
Ogłoszono dnia: 2018-08-01 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2018-08-17 15:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.36.2018
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej średnie wykształcenie o kierunku geodezyjnym,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych w Biurze Geodezji i Katastru, a szczególności ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny wraz z przepisami wykonawczymi oraz umiejętność ich właściwej interpretacji, ustawy: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym;
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej (rządowej lub samorządowej),
- komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- obowiązkowość, rzetelność i staranność,
- wysoka kultura osobista, lojalność,
- umiejętność czytania map.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zakres odpowiedzialności:
- prowadzenie i aktualizacja mapy zasadniczej i mapy ewidencji gruntów i budynków ,
- wykonywanie prac związanych z udostępnianiem materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- wydawanie licencji określającej uprawnienia podmiotu dotyczące możliwości wykorzystywania udostępnionych materiałów zasobu,
- ustalanie wysokości opłat za udostępnianie materiałów zasobu w ramach zgłoszonych prac geodezyjnych,
- wykonywanie prac reprodukcyjnych materiałów udostępnianych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- klauzulowanie i opisywanie materiałów wychodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy w zakresie gruntów rolnych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie sprawozdań i ankiet dotyczących powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
- Zakres uprawnień:
- dostęp i uprawnienia użytkownika systemów informatycznych w biurze,
- użytkowanie majątku urzędu zgodnie z kartą indywidualnego wyposażenia pracownika,
- upoważnienie do wystawiania dokumentów obliczenia opłaty oraz licencji za udostępnianie materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, czynności i usługi.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Podgórna 22;
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: praca przy komputerze :powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-08-17 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra,
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko referent w Departamencie Rozwoju Miasta”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.36.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.36.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dudrak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KADRY |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-01 11:51:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-01 11:52:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-09-17 09:39:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3012 raz(y) |