Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.5.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.5.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Dochodów Budżetowych w Departamencie Finansowym
Data udostępnienia: 2018-01-25
Ogłoszono dnia: 2018-01-25 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2018-02-05 16:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.5.2018
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na tym stanowisku a w szczególności zasad rachunkowości,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy,
- szybkie przyswajanie wiedzy;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- bieżące księgowanie dochodów budżetowych w urządzeniach księgowych, na poszczególnych kontach analitycznych i syntetycznych w odpowiednich podsystemach informatycznych,
- wystawianie zawiadomień w sprawie sposobu zarachowania wpłat,
- kwartalne uzgadnianie przypisów , odpisów z komórkami organizacyjnymi właściwymi merytorycznie,
- kwartalne uzgadnianie sald poszczególnych kontrahentów,
- opracowanie i kompletowanie dowodów księgowych zgodnie z zasadami rachunkowości i odpowiednimi instrukcjami,
- windykacja należności publicznoprawnych podlegających egzekucji administracyjnej,
- windykacja należności o charakterze cywilnoprawnym, podlegających egzekucji sądowej,
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi urzędu oraz innymi organami i instytucjami w zakresie pozyskiwania materiałów informacyjnych w zakresie windykacji należności pieniężnych,
- dokonywanie odpisów aktualizujących należności,
- przygotowanie wykazów należności do umorzenia zgodnie z właściwą uchwałą rady,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym o zaległościach, wynikających z odpowiednich przepisów.
- Wykonywanie na polecenie przełożonego innych zadań, zgodnych z zakresem działania Biura Dochodów Budżetowych oraz kwalifikacjami pracownika
- zakres uprawnień;
- dostęp i uprawnienia użytkownika do podsystemów informatycznych: FKJB, WYBUD, WPBUD, RISS,
- dostęp do Internetu i poczty elektronicznej,
- użytkowanie składników majątku urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Dąbrowskiego 41
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze :powyżej 4 godzin dziennie);
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-02-05 16:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko inspektor w Biurze Dochodów Budżetowych”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.5.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.5.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Dudrak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: KADRY |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-25 12:10:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-25 12:12:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-04-25 10:03:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3577 raz(y) |