Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.3.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.3.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Gospodarki Mieszkaniowej w Departamencie Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2018-01-05
Ogłoszono dnia: 2018-01-05 przez Tomasz Dudrak
Termin składania dokumentów: 2018-01-17 15:30:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.3.2018
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne;
- co najmniej 5-letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych: ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego, ustawa o samorządzie gminnym.
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość podstaw rachunkowości i księgowości;
- komunikatywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- obowiązkowość, rzetelność i staranność;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw związanych z zamianami lokali komunalnych ;
- prowadzenie spraw związanych z przywracaniem tytułu prawnego do lokali mieszkalnych; ,
- projektowanie budżetu w zakresie wypłat odszkodowań z tyt. nie dostarczenia lokali socjalnych dla osób posiadających uprawnienia, nadane wyrokiem sądowym;
- wypłata odszkodowań oraz zasądzonych kosztów.
- współpraca z departamentem finansów i kancelarią prawną obsługującą Urząd Miasta w części dot. zakresu czynności.
- zakres uprawnień;
- użytkowanie składników urzędu wg karty indywidualnego wyposażenia pracownika;
- dostęp do systemów informatycznych wykorzystywanych na stanowisku pracy;
- dostęp do Internetu i poczty elektronicznej;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze pełnego etatu;
- 8 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Boh. Westerplatte 23;
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony;
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; częściowa praca w terenie, badanie warunków mieszkaniowych, współpraca z zakładami budżetowymi.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-17 15:30:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- Jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko inspektor w Biurze Gospodarki Mieszkaniowej”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
PREZYDENT MIASTA
(-)
mgr inż. Janusz Kubicki