ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYKORZYSTANIE DRÓG W SPOSÓB SZCZEGÓLNYDrukuj informacjęSprawa: WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYKORZYSTANIE DRÓG W SPOSÓB SZCZEGÓLNY

Szczegóły informacji

WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYKORZYSTANIE DRÓG W SPOSÓB SZCZEGÓLNY

Wydział: Budowy i remonty dróg/zajęcie pasa drogowego

Ogłoszono dnia: 2006-06-26 14:47:23

Termin załatwienia

*

Miejsce załatwienia

Departament Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami
ul. Podgórna 22

Biuro Obsługi Interesanta stanowisko nr 2
tel. 068 456 48 32

Miejsce odbioru

Departament Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami
ul. Podgórna 22

Biuro Obsługi Interesanta stanowisko nr 2
tel. 068 456 48 32

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek (odręczny) wydanie decyzji zezwalającej na zorganizowanie imprezy (rajd, wyścig, bieg , itp) złożony co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem imprezy.
  • Regulamin imprezy.
  • Określony w minutach program przejazdu (przejścia) uczestników przez miejscowość.
  • Sposób zabezpieczenia trasy zawierający plan ochrony porządku publicznego oraz siły i środki organizacyjno – techniczne.
  • Projekt organizacji ruchu zastępczego na czas zamknięcia lub częściowego zajęcia drogi.
Uwaga: organizator imprezy winien przesłać kopię wniosku wraz z załącznikami do komendanta wojewódzkiego policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.

Czas realizacji

Miesiąc.

Opłaty

  • 48 zł - opłata skarbowa.

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem prezydenta miasta, w terminie siedmiu dni od doręczenia decyzji.

Podstawa prawna

  • Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602, art. 65, ust. 1 ze zmianami).
  • Rozporządzenie ministra spraw wewnętrznych i administracji z 21 lipca 1993 r. w sprawie określenia sposobu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas trwania imprez na drogach (Dz. U. Nr 73, poz. 345)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jerzy Wojtkowiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Wojtkowiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-06-26 14:46:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jerzy Wojtkowiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-06-26 14:47:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Rutkowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-07-22 08:35:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5888 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony