ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Jak zgłosić potrzebę tłumacza języka migowegoDrukuj informacjęSprawa: Jak zgłosić potrzebę tłumacza języka migowego

Szczegóły informacji

Jak zgłosić potrzebę tłumacza języka migowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: OBSŁUGA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH

Ogłoszono dnia: 2012-04-02 14:30:04

Termin załatwienia

*

Sposób załatwienia

Realizując ustawę o ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. z 2017 r. poz. 1824) Urząd Miasta Zielona Góra umożliwia osobom głuchym lub słabosłyszącym korzystanie z pomocy tłumacza języka migowego online.

Skorzystanie z usługi jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.

Z usługi tłumacza języka migowego online można skorzystać:
  1. poprzez zgłoszenie się ze swoją sprawą do wyznaczonych stanowisk w urzędzie miasta, gdzie znajduje się oznakowane stanowisko z dostępem do usługi; urzędnik za pośrednictwem komputera z kamerą połączy się z tłumaczem języka migowego; tłumacz będzie pośredniczył w rozmowie między klientem a urzędnikiem; rozmowa odbywa się w czasie rzeczywistym albo
  2. z usługi można skorzystać także nie wychodząc z domu; usługa dostępna jest pod linkiem Połącz z tłumaczem języka migowego

Odnośnik wywołuje połączenie z tłumaczem języka migowego. Dzięki czemu tłumacz pośredniczy w rozmowie telefonicznej z urzędnikiem.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony