Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Zadania zgłoszone w ramach inicjatywy lokalnej

Szczegóły informacji

Zadania zgłoszone w ramach Inicjatywy Lokalnej

Informacja ogłoszona dnia 2018-09-14 12:16:44 przez Iryna Brovko

Zadania zgłoszone w ramach Inicjatywy Lokalnej w roku 2018

1. Informacja na temat zgłoszonych wniosków o wsparcie inicjatywy lokalnej i stanie ich realizacji.
 
2. Wnioski na realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej zgłoszone w 2018 r.
 
Wnioski zawierają informacje publiczne, w których dokonano anonimizacji zawartych w nich danych osobowych osób fizycznych. Wyłączenie jawności dokonano na podstawie art. 5 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej
Zakres wyłączenia: dane osobowe osób fizycznych, w szczególności imię i nazwisko, adres zamieszkania, zameldowania, itp.
Dokonujący wyłączenia: Biuro Analiz i Rozwoju, Departament Prezydenta Miasta.
Podstawa prawna: art. 5 ust. 2 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 i 1669)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iryna Brovko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iryna Brovko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-14 12:11:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Irena Brovko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-14 12:16:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jerzy Wojtkowiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-17 14:07:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
299 raz(y)