Inwestycje oddziaływujace na środowisko
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Informacja ogłoszona dnia 2017-06-28 08:42:47 przez Maciej Kościelniak, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 - tekst jednolity z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 - tekst jednolity z późn. zm.), Prezydent Miasta Zielona Góra informuje strony postępowania o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn:
„Przebudowa istniejących systemów ciepłowniczych, celem zmniejszenia strat na przesyle – odcinek magistrali sieci cieplnej w pierścieniu od komory KII-9 przy ul. Staszica do komory KIII-17 przy ul. Podgórnej, do komory KII-24 przy ul. Podgórnej, do komory KVI-6/2
przy ul. Waryńskiego, do komory KVI-6 przy ul. Konicza, do komory KII-9 przy ul. Staszica
w Zielonej Górze”
przy ul. Waryńskiego, do komory KVI-6 przy ul. Konicza, do komory KII-9 przy ul. Staszica
w Zielonej Górze”
- Decyzja została wydana dla Elektrociepłowni „Zielona Góra” spółki akcyjnej z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Zjednoczenia 103.
- Informacje o podjętej decyzji zostały umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez Prezydenta Miasta Zielona Góra na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko pod numerem 602/2017.
- Z treścią decyzji i dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Biura Ochrony Środowiska Departamentu Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41 w Zielonej Górze (pok. 109, w godz. 730-1600 w poniedziałki, 730-1530 od wtorku do czwartku i 730-1500 w piątki).
- Na podstawie art. 111 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Prezydenta Miasta Zielona Góra w terminie 14 dni od dnia doręczenia przedmiotowej decyzji.
Pobierz dane XML Ogłoszenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Drukuj informację Ogłoszenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Maciej Kościelniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Maciej Kościelniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-28 08:42:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-28 08:42:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-28 08:42:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 758 raz(y) |